Gå til innhold

[Løst]Kode 12, ressursmangel v/ nytt nettverkskort.

Anbefalte innlegg

Kanskje feilpost, men jeg fant ikke noen nettverksdel i maskinvare-delen.

Ihvertfall, jeg kjøpte meg nylig et nettverkskort av denne typen "CNet Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g," på komplett, og modern har samme kort som fungerer flott i både XP, Vista og Win 7.

Derimot, på min pc får jeg feilkode 12, ressursmangel. Dette kan jeg ikke forstå da dette er den eneste PCI-enheten jeg har koblet på maskinen. Slik jeg har forstått det fra det jeg har lest, så bør man koble fra andre enheter av samme type og se om det funker da, men dette er allerede gjort.

Noen som har noen ideer om hva det kan være, evt. om det kan være noe feil med selve kortet? Irriterende å ikke ha nett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er svaret i fra Microsoft.

Ta en titt på enheten i devicemanager.

Ja, jeg vet. Har alt vært der, men ble ikke noe klokere av den grunn. Ingen andre enheter jeg kunne deaktivere, da det kun er dette nettverkskortet som er i disse I/O-portene (PCI-sporene).

Og troubleshooting fungerte heller, ikke, fikk beskjed om å sende feilrapport til Microsoft..

Lenke til kommentar

Sendte mail til komplett, og de trodde at selve nettverkskortet var defekt. De sender meg ny vare uten kostnader, og jeg slipper å sende det gamle i retur.

Flott kundeservice! Får en stor stjerne i margen hos meg :)

[LØST]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...