Gå til innhold

Guitar Hero - Hvilken?

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å kjøpe GH til PS3, men for tiden virker det som det er sykt mange versjoner av spillet ute i butikkene. Jeg lurer derfor på hva det mest fornuftige kjøpet vil være per dags dato, eventuelt om det vil være lurt å vente til en ny versjon?

Finns det en guitar hero som lar deg laste ned flere sanger fra nettet?

Liker det meste av musikk som involverer en god gitarist, så enkeltsanger er ikke det viktige her, men at det er mange sanger, og gjerne mulighet for nedlastning.

På forhånd takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personelig liker best GH: World Tour. Det koster litt mer enn de andre GH spillene, men har også trommer, mikrofon og bass i tillegg til gitar. Du kan også laste ned sanger på det.

Guitar Hero: Aerosmith har bare gitar og inneholder for det meste Aerosmith sanger. Du kan ikke laste ned noen ekstra sanger til det. Tror heller ikke at det går an å laste ned sanger til Guitar Hero: Metallica sidem det ikke går an på Aerosmith. Guitar Hero 3: Legends of Rock er et veldig bra Guitar Hero spill det og. Der er det også bare gitar du kan spille. Men jeg synes at det er det spillet som har de beste sangene. Du kan laste ned sanger til GH3 og.

Lenke til kommentar

Tusen takk for et utfyllende og svært informativt svar! Da står det mellom World Tour og GH3.. Må bare bestemme meg for om jeg gidder å ha så mye utstyr liggende ved PS3'en i stua ;P Blir litt mye dall med så mange instrumenter..

takk :D

Lenke til kommentar

Syns det er verdt å nevne at GH3 bare koster 229,- på gamestop for tia, samme med aerosmith. Begge inkluderer gitar. Jeg kjøpte begge disse i forrige uke (for å få to gitarer), og er storfornøyd! :) Mye penger å spare sammenlignet med GH:WT, som koster 1600 eller noe :)

Lenke til kommentar

Vil bare nevne to ting...

Man trenger ikke kjøpe alle instrumentene til GH:WT, man får spillet med bare en gitar også.

Tilbudet på GameStop er veldig bra, men jeg må si at gitaren i GH:WT er en litt bedre enn den i GH3 etter min personlige mening.

Lenke til kommentar

Jeg synes at GH2 og GH3 var de beste i GH-serien så langt. Synd at GH2 ikke er til PS3 :p, men GH3 er bra. GH:WT er bare kjedeligt egentlig synes jeg, dvs sangene i spillet. Kjøper du GH3 kan du laste ned noen ekstra sanger på PSN (koster da selvfølgelig litt), som jeg da synes er dridbra sanger! :p

Men GH: Metallica kommer snart ut, og jeg som har alltid vært en stor Metallica-fan vil synes at det kommer til å bli nice!

Anbefaler hvertfall GH3, eventuelt GH:WT, og GH: Metallica som kommer ut 22. mai.

Endret av deathraz0r666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...