Gå til innhold

Lage sandvolleyball bane i hagen...

Anbefalte innlegg

Hei,

Har akkurat vært ute i hagen og målt opp for å se hvor mye plass dette tar, og har "god" margin :)

Tenkte å regne litt på hvor dyrt og likt dette kommer til å bli før projektet starter, så hvis noen kan hjelpe meg eller gi meg tips til endringer så fyr løs..

8m x 16m er selve banen på, kommer til å ha en halvmeter mer rundt hele så reele mål blir 9m x 17m. Noe som igjen tilsier 153m2. Vi trenger 30cm med fin sand på toppen, litt pukk på bunn som dekker over "ugress-teppet".

9*17*0,3 = 46m3 altså trengs det ca 46 kubikk med fin sand, og til all sanden trenger man et middel som får kattene til å løpe hjem med halen mellom bena og heller drite hos eieren :p

Når det gjelder nett og stenger er jeg enda ganske usikker på hva jeg skal kjøpe, men ser ut til at man kan få brukbare stenger til 3-4 tusen. Sparer jo også litt på at graver og lastebil låner vi, og har en kammerat som vi kan tømme den oppgravde jordhaugen hos :)

Hvis noen har tips til hvilken sand, pris og lokasjon og hvilke stenger/nett som er bra tar jeg gjerne imot tips. Dette gjelder forsåvidt også "skremme-vekk-katter-middelet"

Mvh. Christoffer

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...