Babb Rass Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei, Har akkurat vært ute i hagen og målt opp for å se hvor mye plass dette tar, og har "god" margin Tenkte å regne litt på hvor dyrt og likt dette kommer til å bli før projektet starter, så hvis noen kan hjelpe meg eller gi meg tips til endringer så fyr løs.. 8m x 16m er selve banen på, kommer til å ha en halvmeter mer rundt hele så reele mål blir 9m x 17m. Noe som igjen tilsier 153m2. Vi trenger 30cm med fin sand på toppen, litt pukk på bunn som dekker over "ugress-teppet". 9*17*0,3 = 46m3 altså trengs det ca 46 kubikk med fin sand, og til all sanden trenger man et middel som får kattene til å løpe hjem med halen mellom bena og heller drite hos eieren Når det gjelder nett og stenger er jeg enda ganske usikker på hva jeg skal kjøpe, men ser ut til at man kan få brukbare stenger til 3-4 tusen. Sparer jo også litt på at graver og lastebil låner vi, og har en kammerat som vi kan tømme den oppgravde jordhaugen hos Hvis noen har tips til hvilken sand, pris og lokasjon og hvilke stenger/nett som er bra tar jeg gjerne imot tips. Dette gjelder forsåvidt også "skremme-vekk-katter-middelet" Mvh. Christoffer Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 gå inn på www.volleyball.no, her finnes det bra "oppskrift". den beste sanden, av typen som blir brukt i internasjonale turneringer, får du i danmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå