MoonGirl Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei, jeg har i mange år nå letet etter en cd jeg hadde når jeg var yngre. Jeg husker minimalt med detaljer på cd'en, men skal prøve så godt jeg kan for å forklare den. Blir hjertelig glad hvis noen klarer å finne ut hvilken cd dette er! Her er beskrivelsen: - Kom ut mellom ca. 1996- 1998 - På coveret er det bilde av en papegøye og i bakrunnen kan du se en luftbalong i luften. - Tror med ganske stor sannsynlighet at dette var en "sommer- cd". - Er også ganske sikker på at "Bailando - Paradisio" var på cden. Håper noen finner ut hvilken cd dette er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Høres veldig ut som Absolute Music 17, men Bailando var ikke på den. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Takk Men coveret på den så helt anderledes ut... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hmm, vel, det høres ut som en Absolute Music-CD uansett. Og om du søkte etter albumet på google image search, får du opp det svenske Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvis man lurer på hva noe heter her i traktene må man nok spørre der alle andre spør: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg