rc-halv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Innstallerte Windows 7 build 7000 her om dagen på pc'en min. Hadde tidligere Vista og Win XP på maskinen. Fjernet Vista og la inn Win 7 istedet. Nå får jeg ikke tilgang til XP-partisjonen via Win 7, denne hadde jeg tilgang til på Vista. Partisjoneringen er som følger: XP - ca. 50 GB Ledig partisjon - ca. 50 GB Win 7 - 150 GB Kan hverken se den ledige eller XP-partisjonen i WIn 7, og XP-partisjonen trenger jeg tilgang til. Så at det var en liknende tråd i subforumet her, men fant ingenting spesielt som hjalp. Har en del bilder og div. andre viktige saker der, så trenger tilgang. Får forresten ikke boote opp i XP lenger heller da det er feil i boot.ini fila.... Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det vil være lettere å hjelpe deg hvis du viser bilde fra diskbehandling, hvor partitioner på disken det gjelder er tatt med. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Okei, kan se om jeg får lastet opp et bilde i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Her er det en guide som kanskje kan hjelpe deg. Scroll ned til der det står "Reinstallasjon av Vista", da kan du kanskje få startet opp XP igjen. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Ah, fant det ut. Var bare å tilegne stasjonsnavn (f.eks. E:/) til partisjonen, så var alt i orden. [LØST] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå