Atlesen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Heisann. Som topic sier, hvordan skal jeg gå frem? Trenger litt hjelp. Atle Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvis du vet at de leter etter folk er det ikke verre enn å sende en søknad Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sende mail = ingen jobb Møt opp personlig. Med velorganiserte papirer. Det er måten å få seg jobb på. Å sende mail er rimelig sløvt. Om du sender mail, og bare en person møter opp personlig, så er det størst sannsynlighet for at det er denne personen som får sommerjobben.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Møt opp personlig om mulig . Gir som oftest et veldig bra førsteinntrykk. Endret 3. mai 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har fått meg mange jobber via å sende mail først. Har rett og slett bare spurt om de har en ledig stilling, så møtt opp personlig med søknad og CV dersom de har det. Så slipper man å dra bomtur. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Heisann.Som topic sier, hvordan skal jeg gå frem? Trenger litt hjelp. Atle Som flere her har nevnt så vil det å møte opp personlig og ta det derfra være det beste, men kan du ikke det så tyr man til mail. Det som er fort gjort da er å gå i "standar-fellen", nemlig å skrive altfor uformellt. Da blir man ofte tatt ganske useriøs, og sjangsen for å få jobben minker (så sant ikke du kjenner til vedkommende svært godt).Så skal du skrive mail, så skriv ganske formellt og "skikkelig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå