Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normalt at jenter suger deg etter analt samleie?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg hadde anal sex med ei dame for noen dager siden. Etter at jeg var ferdig, så snudde hun seg og begynte å suge meg, og snoppen var ikke akkurat så veldig ren heller... :/

Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde anal sex med ei dame for noen dager siden. Etter at jeg var ferdig, så snudde hun seg og begynte å suge meg, og snoppen var ikke akkurat så veldig ren heller... :/

Er dette normalt?

"You never go ass to mouth!" - Clerks II

Lenke til kommentar

Er dette normalt?

Ja munsex er normalt, skitten stake er vel mere ett spørsmål om renslighet.

Lenke til kommentar

Er dette normalt?

"I'll tell you what… Just because we're friends: In the heat of the moment… It's forgivable to go ass to mouth."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er dette normalt?

"Sometimes, in the heat of the moment, it's forgivable to go ass to mouth." - Clerks II

Særlig lurt er det vel ikke, though.

Edit: Sitatet var allerede på plass noen poster over ja.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Er hun i stand til å suge en pikk som har vært inne i "kloakken", så kan man jo stille spørsmål ved hvor normal denne dama er... ? Håper du stoler på henne! Hadde en kamerat som klinte med dama... rett etter hun hadde sugd kameraten... Han visste det ikke, og ble seff skuffa da han fikk vite hva som hadde skjedd...

Lenke til kommentar
Er hun i stand til å suge en pikk som har vært inne i "kloakken", så kan man jo stille spørsmål ved hvor normal denne dama er... ? Håper du stoler på henne! Hadde en kamerat som klinte med dama... rett etter hun hadde sugd kameraten... Han visste det ikke, og ble seff skuffa da han fikk vite hva som hadde skjedd...

Hva er normalt.

Uansett, du scora jo dobbelt, kan jo hende at hun likte det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...