Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Idiotisk oppførsel fra meg, hva tenker jenta?

Gjest Guest_idiot_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_idiot_*

Hei!

Har litt problem med å snakke med jenter, spessielt en jente som jeg er litt forelsket i. Har møtt henne på fylla noen ganger har da tatt kontakt, ikke spør meg hva jeg har sakt, men har en anelse om at jeg har sakt jeg liker ho og andre dumme ting. Tror nesten alltid jeg har gitt ho en klem hver gang jeg har møtt ho på fylla. Jeg har alltid vert veldig full.

Så for noen dager siden møtte jeg ho på fylla og ho sa ei først til meg. Jeg så ho ikke før ho sa hei til meg, og da gikk jeg rett bort og sa hei og ga ho en klem. Etter dette så tror jeg ikke vi sa noe mer og vi skiltes lag. Følte at det gikk veldig dårlig. Tror faktisk ho berre gikk fordi jeg ikke fant på noe å snakke om.

Så i går da jeg faktisk var edru møtte jeg ho igjen, og da gikk alt feil. Ho sa hei og hilste på meg, og jeg vart så forbanna flau at jeg bare sa hei og gikk. Selv om jeg ville så veldig gjerne snakke med ho. Ikke spør meg hvordan jeg ikke klare å snakke, skjønner det ikke selv. Etter dette vart ho ganske overlegen. Ho har blitt overlegen før også.

Hva tror dere jenta tenker nå da? Er egentlig litt usikker om ho berre ville bli venn med meg, siden jeg tror vi hadde passet godt i lag som venner. Det er berre det at ho er så utrolig snill og jeg tror ho hilser mest av den grunn. Ikke vet jeg..

Begge blir 18 dette året.

Jeg fortener både kjeft og trøst :( Hvorfor skal ikke jeg klare å snakke med jenter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_idiot_*

Vi er ikke akkurat så veldig godt kjent da, men det jeg har oppfattet av personligheten hennes er at ho er veldig snill, søt og livlig. Hvordan kan jeg snu situasjonen til min fordel da? Hva skal jeg i så fall gjøre for å utnytte den?

Lenke til kommentar

Hvorfor kaller du deg selv for idiot? Du har da ikke oppført deg som en idiot. At du blir flau av å prate med jenter kan du ingenting for - og det er helt vanlig. Prøv å snakke masse med jenter - bli vandt til å se på dem, lukte dem, kjenne dem, ha øyekontakt. På denne måten vil du bli komfortabel med det å prate med det motsatte kjønn.

Siden du (som mange, mange andre) blir flau av å prate med en du liker, prøv å ha et høyere energinivå enn henne. Kom ut av komforbobla di, som vi sier. På denne måten har du lettere for å ikke bli flau, samt at du gjør ting du vanligvis aldri ville gjort.

Det med at du bare sa "Hei." og så gikk, kan du (som han over her sier) dra til din fordel. Det er hun som prøver å kontakte deg, og ikke motsatt, altså er det hun som er interessert i få oppmerksomheten din. Siden du da bare gikk vekk, viser du ingen trang for å snakke med henne - du har andre ting du må gjøre.

Neste gang du møter henne, kan du ta kontakt. Hold dyp øyekontakt når du prater, og berør henne så ofte som mulig (gjerne eskaler, og berør mer seksuelt etterhvert). På denne måten forhindrer du at hun ser på deg som en venn.

Ellers kan du jo lage deg en bruker, og ta en titt innom sjekketråden. :)

Endret av rEkiym
Lenke til kommentar
Gjest Guest_idiot_*

Takk som dere ha! Føler meg litt betre nå :)

Men jeg føler vel egentlig at det meg som først og fremst har tatt kontakt, i vertfall før dette. Har av og til tatt kontakt via den chatte funksjonen i facebook der jeg har sakt hei, og jeg har spurt et eller to spørsmål der ho har svart direkte på spørsmålene. Ingenting mer..

Har vel egentlig forstått at jeg bare må hive meg ut i det, og ikke sitte på benken. Det er bare det å manne seg opp til det.

Lenke til kommentar

Hun har sagt hei til deg to ganger fordi hun vil ha kontakt med deg. En eller annen gang må du begynne å ta sjanzer, du kan like så godt starte nå. Om du rødmer, og føler du driter deg ut så drit i det. Om du skulle klare å drite deg ut, så drit i det også! For om du ikke svarer på kontakten så skjer det INGENTING.

Og... Om du hadde sagt hei til ei jente to ganger og hun bare hadde forsvunnet, hva hadde du tenkt da? Hvorfor helvete skulle hun tenke noe annet enn deg når hun er i den situasjonen med deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...