Propofol Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Naboen min har rygget i en annen bil på parkeringsplassen, og derfor ser jeg en mulighet til å spøke litt med han. Tenkte å montere ryggelys med alarmlyd, som vil si at bilen sier "PEEP-PEEP-PEEP..!!" når han rygger. Har fått tak i nøklene hans og skal prøve å gjøre dette en natt mens han sover. (vi snakker altså om det innerste dekselet mot midten, uansett side) Har forsøkt å gjøre dette i går, men da skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle åpne selve dekselet til pæra. Har sett i instruksjonsboka til bilen uten hell, da jeg ikke ble mer klok på dette. Er det virkelig nødvendig å skru av hele plata som står på innsiden av bakluka, eller finnes det en lettere måte? Vil gjøre dette så fort som mulig. Mvh Propofol Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 du må komme til ledningene til ryggelyset, på en av sidene, og koble deg på der. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 du må komme til ledningene til ryggelyset, på en av sidene, og koble deg på der. Nei, her er det snakk om en pære som skal byttes. Skal være ganske enkelt, bare man kommer seg frem til pæra. But how? Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg var utplassert på et Peugeot-verksted i niende klasse (med andre ord 5 år siden), og jeg synes å huske veldig tydelig at vi skifta pærene fra innsiden av bagasjerommet. Så ja, plata må nok av. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 åja du skal bare bytte pæra ja, da må du nok av med plata vil jeg tro Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Unødvendig løsning, men hvis det er det som må til.. så ok. Kanskje jeg heller setter ryggelyset på høyre blinklys. :O Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har 406, men det er ikke stasjonsvogn. Ja, pæra byttes fra innsiden. Man må bare bøye til side den filten som dekker veggen i bagasjerommet, rett foran lampen. Mulig at en stasjonsvogn ser annerledes ut inni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå