Gå til innhold

Hjelp til å selge bilstereo/bilstasj

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Har prøvd å få solgt en del bilstereo og annen diverse stasj (politisirene og melodihorn) i snart et år... alt er nesten ubrukt og med sterkt redusert pris men får ikke solgt... kjipt at det bare blir liggende.

Prøvd bilforumet.no og bilstereforumet.no, også hatt annonse på finn.no og qxl.no. Fikk kun noen få henvendelser på bilforumet, men de var useriøse.

Noen som har tips hvor jeg kan prøve å få solgt? Bør helst være gratis... hadde håpa at iaffal politisirene skulle være rimelig greit å få solgt (jeg tvilte ihvertfall ikke lenge når jeg fikk tilbud om å kjøpe noe så gøy :p)...men får ikke solgt, noen som vet om bra forums eller lignende å prøve på? Trenger ikke være norske ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98070

Bra side, men tror ikke bilstereo er det letteste å få solgt der...hatt ute en stund der nå med enda lavere pris enn før, og ikke fått en eneste henvendelse, knapt noen få visninger.

Noen som har noen andre sider å foreslå? :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070
Finn.no koster bare 25kr.

Som sagt, har prøvd finn, og fikk ikke en eneste henvendelse. Så skjer nok ikke at jeg prøver det igjen.

Hadde nok vært bedre med et aktivt forum for slik, der folk kan poste spørsmål og legge ut bud.

Lenke til kommentar

Problemet er at du krever for mye!

Alt har sin pris!

Valget er ditt - senk prisen, eller la tinga forstøve hjemme hos deg!

Du kan jo også lage en annonse UTEN pris / kom med bud.

Da får du sannsynligvis response .... og evt greie på hva folk er villig å betale for dine varer.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

Satt ned prisen mer enn nok, står ikke på det ;)

Men ja, god ide å legge ut uten pris, kan prøve det...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/7101

Trukket fra 1000 på nesten alt... politisirena i den andre annonsen selges til halv pris.

Synes det er ganske bra pris jeg men, finner ikke mye billigere når jeg har sjekka brukt stereo på nettet;)

er litt surt å selge til halv pris liksom på såpass dyre ting som ble kjøpt helt nytt ifjor og knapt brukt

Endret av medlem-98070
Lenke til kommentar

Du skulle kanskje laget lapp på skolen, kanskje noen RUSS hadde kjøpt noe!

Men det er vel for sent nå! Ellers er politisirene osv ikke noe for en vanlig person!

Tror nok politiet hadde gitt deg påpakkning om du hadde noe slikt montert på vanlig bil!

Lenke til kommentar

Har selv erfart at det er vanskelig, eller omtrent umulig å få fornuftige priser for brukt stereoutstyr. Spesielt om det er bra saker. Tror folk tenker "hvorfor skal jeg gi flere tusen for et par brukte B&W-høyttalere når Elkjip selger nye høyttalere for 299,-?"

Har hatt en 15" ute for salg i snart et år tror jeg og har kun fått en henvendelse fra en som "ville tenke på det". :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...