blst Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei Jeg er i gang med å sette opp en gammel pc som jeg brukte for lenge siden, dette for å bruke den som en slags TV PC. Skjermkortet er: ATI radeon 9700 PRO All-In-Wonder. Slik at man har TV-inn og TV-ut. Problemet er at CD'n er helt fucka og man må ha den for å "verifisere" produktet, da lurte jeg på om noen har denne cd'n liggenes (min står det hvertfall: 100+DVD og 180-G01445-100" på, hadde vært fint å kunne fått en kopi av denne) Siden jeg har cd'n men den funker som sagt ikek. MVH KRistian Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du trenger ikke CDen, driveren finner du på hjemmesiden til ATI. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har CD'en jeg.. Men som sagt over.. du kan laste det ned fra internetsiden også.. Lenke til kommentar
blst Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Trenger CD'n fordi når man skal installere MMC (multimedia center) trenger man en "orginal" cd for å kunne verifisere dette. "ATI Decoder Update Wizard (580KB) used to validate a supported original ATI Install CD. Once validated, the download of DVD and/or DTV Decoder will begin. (DTV decoder only installed on HDTV Wonder. DVD decoder only installed when using a supported ATI graphics card.)" Derfor skulle jeg sårt trengt en ISO av CD'n. Lenke til kommentar
blst Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Ingen som kunne tenkt å uploade en iso fil? :[Edit: Kan evt. stille med webserver og upload mappe! Endret 5. mai 2009 av blst Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 quote " Problemet er at CD'n er helt fucka " kanskje kan du prøve dette programmet for å reparere/erstatte cd'en din: http://www.dinside.no/796337/unstoppable-copier lykke til Lenke til kommentar
blst Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 quote " Problemet er at CD'n er helt fucka " kanskje kan du prøve dette programmet for å reparere/erstatte cd'en din: http://www.dinside.no/796337/unstoppable-copier lykke til funka nok desverre ikke, skulle ønske det funka men;P Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg er litt usikker om det er Drive CD du trenger for å verifisere det du vil. Vil ikke annet CD media med MMC, gjøre jobben? jeg har ikke det, men kanskje mulighet å finne det du ønsker, kan og rettes mot å finne til noe annet? og ikke absolut til den CD du etterlyser? Det var bare en tanke! Lenke til kommentar
blst Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er litt usikker om det er Drive CD du trenger for å verifisere det du vil.Vil ikke annet CD media med MMC, gjøre jobben? jeg har ikke det, men kanskje mulighet å finne det du ønsker, kan og rettes mot å finne til noe annet? og ikke absolut til den CD du etterlyser? Det var bare en tanke! Jeg er litt usikker, vet jeg brukte drive CD'n før, men den er jo herpa som fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå