Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Forbredelstid på privatisteksamen VG1

Anbefalte innlegg

Jeg skal opp i privatisteksamen i geografi den 6.mai, og privatisteksamen i samfunnsfag den 7. mai. Når begynner forbredelsetiden min i geografi og samfunn? Er det 4.mai og 5.mai, eller...? Jeg har jo fått ark, men det står ikke særlig godt forklart...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skal også opp som privatist og har samme problemet. står at jeg har eksamen 5 mai på lappen, men skal jeg ikke ha 2 døgn forberedelsestid etter jeg har fått vite hva oppgaven går ut på?

Lenke til kommentar
Jeg skal opp i privatisteksamen i geografi den 6.mai, og privatisteksamen i samfunnsfag den 7. mai. Når begynner forbredelsetiden min i geografi og samfunn? Er det 4.mai og 5.mai, eller...? Jeg har jo fått ark, men det står ikke særlig godt forklart...

Siden du tar det som privatist, så tror jeg ikke at du vil få noe særlig forberedelsestid med ressurshefte o.l. Er det muntlig eksamen, så vil du som regel få 30 minutters forberedelsestid før selveste eksamenen.

Lenke til kommentar

Har selv tatt muntlig eksamen i fysikk og religion som privatist, og begge gangene fikk jeg utdelt oppgaven, så fikk jeg 20-30 minutter til å forberede meg, før jeg ble kastet til løvene. :p

Jeg liker egentlig denne ordningen bedre enn den vanlige ordningen, hvor man får 2 dager med forberedelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...