sinnaelgen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jeg har i utgangspunktet lyst til å lage et program som henter ut informasjon fra nettet om tv programmer sendt på de forskjelige kanalene. den informasjon er det meningen skal kunne brukes for å lage min egen oversikt . her kunne jeg tenke meg som en mulighet å lage en dagsoversikt , eller ukeoversikt enten over en eller flere kanaler som bakgrunnbilde i Windows i utgangspunktet var det også meningen å lagre denne informasjon i en database. da står jeg over for flere utfordringer . - hvordan kan man via programkode endre bakgrunnbilde i Windows ( xp,vista ,W7) alle versjoner ? selve bilde skal jeg nok få til å lage - hvordan plukke ut den rette informasjonen fra nettsidene hvis jeg bruker noen nøkkelord ? det beste ville vær hvis resultatet kommer i ren uformatert tekst ( jeg vet at jeg har spurt om det før men klarer ikke å finne tilbake til den posten) - jeg har bare så vidt brukt BDE når jeg skulle lage database for mage år siden så det er ikke så mye av det man husker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå