GlennQ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg har en Toshiba Satellite Pro A120. Den funger fint, men når den har stått i dvalemodus eller hvilemodus, skjer det ofte at jeg ikke kan skrive passordet. tastaturet låser seg på en måte. Jeg lurer på om dette er en innstilling på Pc'en som er rå å fikse, eller om det er en feil på maskinen? Noen som har hatt det samme problemet? Håper på svar snarest. Endret 3. mai 2009 av Soovik Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 finn ut om du har de nyeste driverne til tastaturet. regner med du desverre har vista, så da kan jeg forstå at det er problemer Lenke til kommentar
GlennQ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, jeg har Windows Vista. Da jeg gikk inn på tastatur egenskapene, så på driver så var det ikke mulig å oppdatere. Slik ser Tastaturegenskapene ut. Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 kanskje dette kan hjelpe? Google søk 1 Google søk 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå