Gå til innhold

MAG - Massive Action Game - Det ultimate onlinespillet på 256 spillere samtidig!

HCG

- MAG - MAG - MAG -   

102 stemmer

1. 1. Skal du ha spillet?

• Ja
      27
    • Nei
      21
    • Kanskje
      54
  2. 2. Tror du spillet blir bra?

• Ja
      77
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske forskjellig fra MW2, jeg synes det i midlertid er et ganske friskt pust. Jeg var i akkurat samme posisjon som deg, lei av MW2, så mange av elementene i dette spillet kom ganske godt med. Brettene er mye større enn MW2, noe som gjør at den "en lang trang gang" følelsen forsvinner, de har proppet brettet med forskjellige hus, lager bygninger broer osv, så det er nok av steder det kan bli sammenstøt på.

Nå vet jeg ikke hvilke erfaringer du har med online skytespill, men med tanke på ranking, lvl osv er dette et mye "tregere" spill, og du får heller ikke våpen kastet etter deg for hvert level du går opp i. Her må man spare opp poeng for og låse opp tilbehør og nye våpen. Det liker jeg godt, for da blir ikke folk så forutsigbare til enhver tid, men på samme tid, kan det føles ut som at du ikke oppnår noe, for når du er ferdig med en match, får du se resultater, samt en XP bar, deretter blir du kastet ut i hovedmenyen igjen, du får altså ikke noen bonuser eller liknende.

Apropos lag, jeg skrev litt om spillet over her, og fremdeles har jeg ikke merket noe som helst til lag.

Kjøper du det, vil jeg veldig gjerne at du skal gi spillet litt tid. Om du ikke liker det etter første runde, prøv det en gang til. Når du begynner og skjønne hva oppdragene går ut på, samt begynner og lære deg brettene og kjenne, er det ganske kult.

Det er nok også utrolig gøy og spille hvis man har en hel squad full av norske spillere. Det er noe jeg tror vil heve opplevelsen betraktelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...