snozzlee Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg har dårlig greie på disse tingene, og jeg lurer derfor bare på om det går an å bruke et hjemmekino anlegg med PC skjermen bare, uten harddisken? Skal flytte og det er mye enklere å ta med en PC skjerm enn en tv Tenke kanskje noe sånt Sony Hjemmekino takk på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvilken PC-skjerm er det snakk om? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har dårlig greie på disse tingene, og jeg lurer derfor bare på om det går an å bruke et hjemmekino anlegg med PC skjermen bare, uten harddisken?Skal flytte og det er mye enklere å ta med en PC skjerm enn en tv Tenke kanskje noe sånt Sony Hjemmekino takk på forhånd! De billigste anlegg/DVD spillere har kun scart bildeutgang og er derfor vriene å koble til en PC skjerm (VGA/DVI/HDMI). Du må derfor legge noe mer i DVD spilelren og få en utgnag som passer til din PC skjerm. En billig liten TV har som regel scart inn, så det er kanskje en bedre ide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Man får også brukbare LCD-TV-er ned til en ganske så god pris, per dags dato. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Uten "harddisken"? Du mener boksen ved siden av skjermen? Bedre kjent som en PC? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Uten "harddisken"?Du mener boksen ved siden av skjermen? Bedre kjent som en PC? Dont rub it in Trådstarter begynner tross alt med å slå fast at han ikke har peiling. Flere i familien kaller også den store kassa for harddisk. Jeg hjelper dem med PCen for det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei! http://www.sony.co.uk/product/hcs-surround...ab/overview#tab Fant litt mer utfyllende informasjon enn hos elkjøp på denne siden. Såvidt jeg kunne se av koblingsskjemaene støtter den kun SCART kabel. Og det, som nevnt før i tråden, får du neppe koblet direkte til en pc skjerm. Dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå