opar Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei, jeg og en kompis skal starte med recruit a friend. Og siden han har høyest lvl på sine charer skal jeg kjøpe ny acc. Vi tenker vi skal ha en AoE class og en healer, derfor har vi tenkt at han skal være mage og jeg en healer class. Tenker da på priest/pala/druid/shaman, men jeg tror pala er mest aktuell.. hva tror dere? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 viss du skal være healer. er de lurest å vere priest. men viss du skal gjere litt DPS så vill eg tatt pala eller shaman. Lenke til kommentar
opar Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Priest er vell mer AoE heal og pala litt mer one target heal? Grunnen til at jeg tenker litt på pala er jo pga at jeg har en tendens til å gå lei av å bare heale og kaste spells.. så med en pala kan jeg jo heale en god del + bytte specc Men er pala da den riktige classen? Shaman og druid er jo også gode valg.. Endret 3. mai 2009 av opar Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Velg det du syns er mest interessant selv. Det finner du ut ved å lese litt om alle klassene. Hvordan skal vi kunne vite hvilken klasse som passer deg? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Manuzet skrev: viss du skal være healer. er de lurest å vere priest. men viss du skal gjere litt DPS så vill eg tatt pala eller shaman. Hva med Druid? Å Shadow Priest er geniale DPSere. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er "Shadow Priest" et verb, nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå