Goofey Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hver gang jeg skal slå av maskinen - står det en "notis" om at der er ny oppdatering som installeres når jeg slår av maskinen. Jeg tror ikke det er riktig at det skal skje HVER gang man slår av. Er det en oppdatering som ikke innstalleres, men som prøver og prøver igjen???? Hvordan kam man finne det ut? Kjører Windows XP, Trend Micro sikkerhets program. og spar meg for kommentarer som går ut på å kutte ut windows please. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nei, normalt er det ikke at skal installeres en ny oppdatering hver gang du slår av maskinen. På en annen side er det heller ikke unormalt at en oppdatering klikker, og den vil da prøve å oppdatere maskinen hver gang du slår den av. Du kan gå til Windows Update for å finne ut hvilken oppdatering som er den siste som ble lastet ned. Klikk på History eller noe slikt (skal vær en meny på venstre side for dette) for å sjekke hvilke oppdatering som er installert og hvilke som feilet. Jeg har ikke XP, kjører Vista og oppdateringsopplegget er ikke helt likt på disse to OSene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå