Viscus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Hei! Har tenkt å kjøpe Nytt Hovedkort. prossesor og ram! Men lurte på er det vits med i7 cpu og x58 hovedkort Med mindre man overklokker ogsånt? Spiller Battlefield2. Cs og COD 4 og 5 men er det ikke lurt å kjøpe et i7/x58 system så slipper man å bytte hardware neste år? Bruker et XFX GeForce 8800 gts 500 mb ( skal kjøpe nytt etter sommeren! tenkte på Denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=396675 Pakka Takk for hjelpen! Endret 3. mai 2009 av Viscus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vet ikke helt. Til de spillene klarer du deg vel egentlig fint med det du har? Isåfall ville jeg ventet med å oppgradere. Kommer alltid noe nytt, vent til du virkelig trenger oppgraderingen. Lenke til kommentar
Viscus Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Det jeg har nå holder ikke er et Geforce hovedkort med kun Amd cpu støtte har 1,9 ghz cpu og 2,5 gb ram Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du trenger ikke i7 for å dra det kortet. Jeg vile satset på et hovedkort med 2 PCIe; dvs at du kun kan kjøre to skjermkort. Det kortet jeg fant billigst var dette ASUS P5N-D rundt 900,-. jeg foreslår at du kjøper E7400 i første omgang. prosessoren er kjempbra. Ønsker du mer kraft setter du inn denne E8400. E7400 950,-, E8400 1425,-. E8400 er selvsagt den som vil vare lengst. 500,- i forskjell og det avgjøre bare økonomien. E7400 holder godt nok i massevis foreløpig. I tillegg trenger du 4GB ram. Systemet vil kunne oppgraderes opp til Intels ekstreme quad hvis behov. Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det jeg har nå holder ikkeer et Geforce hovedkort med kun Amd cpu støtte har 1,9 ghz cpu og 2,5 gb ram Hvilket hovedkort har du? Hvis det har støtte for Phenom 2, kan oppgradering bli mye rimeligere. Lenke til kommentar
Viscus Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Det jeg har nå holder ikkeer et Geforce hovedkort med kun Amd cpu støtte har 1,9 ghz cpu og 2,5 gb ram Hvilket hovedkort har du? Hvis det har støtte for Phenom 2, kan oppgradering bli mye rimeligere. ECS GeForce 6100sm-m Men tror jeg kjøper i7 pakka også når jeg har fått tjent inn penger så kjøper jeg et av de ny Nvidia sine skjermkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå