Fosdahl Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Oki jeg har nemlig fått følelsen av at det er noen av selskapene som har lagt mer vekt på det og bli brun, og noen ''bare'' er kosttilskudd. Jeg vil jo såklart bruke den som fungerer best : D har du merket noe forskjell med dem ? jeg har bare tatt de i tre dager nå, uten soling, så tar jo litt tid før jeg evt. ser noen resultater. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Men man må ta soling, må man ikke? Er det ikke sånn at Betakaroten bare frisker opp pigmentene, slik at du lettere blir brun? Betakaroten gir vel ingen brunfarge av seg selv? Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 De gir ingen farge av seg selv i større grad i hvertfall. Men litt kanskje ? det sies jo at man blir brun av å bare spise gulrøtter, så ikke vet jeg. men de fungerer jo såklart dersom du tar sol også Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Noen som har noen nye erfaringer å dele med seg ang dette? Er mye reklame om denne betakaroten nå, og jeg lurer på om jeg skal prøve det. Men vil gjerne høre litt mer om hvordan folk liker det. Og hvor jeg får tak i det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Har bare positive ting å si om den. Kjør på! 2 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvor har dere det fra at betakaroten faktisk gjør noe med pigmentene? Det er jo akkurat det hudleger sier at _ikke_ skjer. Lenke til kommentar
KarmaZZ Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) Selvbruningskapsler - http://shytоbuy.no Endret 5. august 2016 av KarmaZZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå