Tmz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei Jeg har satt en ny forsterker i bilen nå, en us amps xd2000 som driver en 12tommer, problemet nå er at når bassen kicker inn så hender det at spilleren plutselig stopper, alt lyd blir borte, så går det en liten stund så kommer det tilbake, det skjer flere ganger... Hva kan dette være? Dårlig jording? Kan subforsterkeren få hele anlegget til å stoppe? Alt utenom subben er orginalt, og det fungerte før jeg byttet forsterkeren til sub, men det var en annen forsterker som var litt svakere før og da fungerte det. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan være dårlig jording og kan også være at forsterkeren er litt for stor i forhold til batteriet og dynamoen din. slik at Dynamoen ikke klarer og lade opp batteriet innimellom slaga så det tapper seg litt etter litt, men da hadde du nok merket dette på flere måter. Trur jeg ville sjekket jordinga, og at du ikke har jorda i f.eks. el Lakkert skrue/mutter, da kan det bli litt vrient og få god jord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå