Gå til innhold

Skjermkort til spilling til ca 1000 kr. Hva er best?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger nytt skjermkort. Det jeg har i dag har tatt kvelden, det er Nvidia Geforce 8600 GTS.

Har ikke lyst til å legge allverdens av penger i det, men vel må godta rundt 1000 kr for at det skal kunne kjøre en del spill...

Bør jeg ta et som er sånn crossfire kompitabelt slik jeg at evt hvis behovet melder seg kan kjøpe et kort til og kjøre dem sammen..... (får man da på en måte dobbeleffekt).. Eller er det dumt å tenke crossfire - da den gang må skal bygge på grafikkortet med et identisk kort så er ikke det man har lenger å få kjøpt (for det må være to identiske kort for crossfire?)

Tips mottas med takk:)

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nye Radeon HD 4770 til 929,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=451175 Yter litt dårligere enn 4850 men trekker mye mindre strøm. Ser ut som et lovende og bra kort i denne prisklassen :)

Ok. Det høres bra ut.. Jeg har jo rett og slett ikke greie på hva som er bra, men jeg spiller en del og har bl.a spilt GTA IV på det skjermkortet jeg har idag som har tatt kvelden... Så det du nevner her vil sikkert gjøre en bedre jobb med det spillet enn hva skjermkortet anno idag gjør...

Hva koster HD 4850 kort??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...