Gjest gjesten Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er 20 år, og fikk for første gang i går sex med ei jente jeg har blitt veldig godt kjent med. Og virkelig liker, hun er en tier av en tier og alt burde tilsi at jeg skulle ha kommet. vi holdt på i 20-30 min uten at jeg kom, så til slutt var vi bare nødt til og gi opp etter at hun kom. Er dette vanlig første ganga? skal sies jeg var ekstremt nervøs og sånt. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg tror det er ganske vanlig å ikke komme første gangen ja... Neste gang blir det nok lettere, i med at du kanskje slapper mer av Ta det med ro, det er veldig vanlig å ikke komme førte gang! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det at man er nervøs/stresset har mye å si på om du kommer lett eller ikke. Det er mye lettere hvis du er avslappet. Prestasjonsangst er vel hovedgrunnen til at mange gutter har problemer med å komme. Det var din første gang. Går lettere gangen etter, og gangen etter den igjen. Hvis du skjønner Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Når man kjenner hverandre litt bedre og har blitt vant med kroppskontakt blir det lettere å nyte sexen, det er da det virkelig tar av. Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det kommer seg som nevnt ovenfor. Btw, vær glad, du. Det er bedre å holde på med i 20-30 minutter og gi dama en orgasme enn å komme etter 39 sekunder:) det er det sist nevnte som er pinligst/verst. Lenke til kommentar
Gjest guest22 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hadde samme problemet, 3 timer med sengeaction uten orgasme. Men det ordna seg sjøl når vi vart meir trygge på kvarandre. Så ingen rom for bekymring:) Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det kommer seg som nevnt ovenfor. Btw, vær glad, du. Det er bedre å holde på med i 20-30 minutter og gi dama en orgasme enn å komme etter 39 sekunder:) det er det sist nevnte som er pinligst/verst. Det er bedre å komme tidlig, enn å ikke komme i det hele tatt. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hadde samme problemet, 3 timer med sengeaction uten orgasme. Men det ordna seg sjøl når vi vart meir trygge på kvarandre. Så ingen rom for bekymring:) Artig å høre om en annen som har holdt på i tre timer. Bare i mitt tilfelle så var det alkohol og kondom i bildet. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hørres ut som det er gøy å pule som skilpadder:D Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 willy, wtf? For å være delvis on topic, er det sant som de andre sier. Er veldig normalt å ta lang tid for å komme/ikke komme i det hele tatt første gang. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 sikta ikke til trådstarter:) Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det kommer seg som nevnt ovenfor. Btw, vær glad, du. Det er bedre å holde på med i 20-30 minutter og gi dama en orgasme enn å komme etter 39 sekunder:) det er det sist nevnte som er pinligst/verst. Det er bedre å komme tidlig, enn å ikke komme i det hele tatt. tja, spørs litt. jeg for min del hadde likt bedre å gi dama en orgasme enn at jeg får utløsning før hun rekker å sette kondom på Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det kommer seg som nevnt ovenfor. Btw, vær glad, du. Det er bedre å holde på med i 20-30 minutter og gi dama en orgasme enn å komme etter 39 sekunder:) det er det sist nevnte som er pinligst/verst. Det er bedre å komme tidlig, enn å ikke komme i det hele tatt. Tsss. Bedre å gi damen en helvetes omgang slik at hun vil gjenta det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jens_* Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Heh. Jeg fikk den ikke opp engang på jomfruknullet mitt, vet ikke om det kan regnes som knull engang da hehe. Og dette var med en DRITDEILIG dame, så du har ikke noe å klage over . Det går bedre etterhvert! Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det kommer seg som nevnt ovenfor. Btw, vær glad, du. Det er bedre å holde på med i 20-30 minutter og gi dama en orgasme enn å komme etter 39 sekunder:) det er det sist nevnte som er pinligst/verst. Det er bedre å komme tidlig, enn å ikke komme i det hele tatt. Tsss. Bedre å gi damen en helvetes omgang slik at hun vil gjenta det. Man kan jeg en jente en helvettes omgang med hjelp av fingrene... Dermed er det bedre å komme tidlig, enn aldri! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nja. Enig i at det kan bli en helvetes omgang med fingre o.l. men jeg finner det mer tilfredsstillende å gi en helvetes omgang med det rette utstyret. Jeg har det ikke travelt, jeg trenger ikke få "den endelige avslutning" hver gang. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sånn jeg ser på det, så er det win-win ved at jeg fullfører tidlig, i motsettning til aldri. Først får jenta en vill opplevelse av fingrene (og tungen hvis jeg bruker den) = WIN for hennes del, deretter får jeg en digg orgasme = Win for min del. "Se så kåt du gjør meg... klarer ikke å holde det inne!" boom, der fikk dama et super komplement samtidig. At du ikke kommer kan være kjipt for hennes del, hun føler at hun ikke er god nok. (Men nei, jeg sier ikke at det å komme tidlig er bedre enn det å komme sent. Men at hvis valget står mellom tidlig eller aldri er tidlig veien å gå. ) Lenke til kommentar
JoeTheLion Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjønner ikke dette. Om du kommer eller ikke who cares. Bare ha det gøy vel. Nyt sexen og ha det gøy!!!!! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Veeel, om du har sex og ikke kommer blir det seksuell irritasjon, og du aldri får det siste deilige støtet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kan si meg enig i at det er bedre å ikke komme i det hele tatt ja. Vært gjennom begge problemene og å komme for tidlig er bare pinlig, ikke får man særlig nytelse av sexen da heller, siden alt fokus er på å holde igjen. Om man ikke kommer kan man ligge og nyte det, sex er faktisk deilig uansett om man får orgasme eller ikke Fokuseringen er også grunnen til at mange ikke kommer første gang, fordi man stort sett fokuserer på å bevege seg riktig i ukjente bevegelser og dermed ikke tenker over hvor deilig det er. Når man blir vant med bevegelsene og det går mer på auto er det lettere å komme, da man har en ting mindre å tenke på og fokuset kan flyttes over på den heite jenta du har tredd over deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg