Ivittie Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei! Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe meg et nytt headset nå, eller om jeg skal vente på at Roccat Kave kommer ut. Hva mener folk om dette? Noen anbefalinger av gaming headset hadde vært fint Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
probin Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 jeg stemmer for vente:P det gjør jeg iallefall! Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Tror jeg også venter ;D Kave virker jævlig bra! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 offisielle sleppdatoen er i mai ifølge hjemmesiden Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 offisielle sleppdatoen er i mai ifølge hjemmesiden ..nå er den endra til august Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 offisielle sleppdatoen er i mai ifølge hjemmesiden ..nå er den endra til august That suck big time.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 da får jeg beholde V2 et par mnd til da Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hold dere langt unna gamingmerkene. Lager bare dritten av hodetelefoner kontra de ordentlige merkene som Sennheiser, Beyerdynamic osv. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hold dere langt unna gamingmerkene. Lager bare dritten av hodetelefoner kontra de ordentlige merkene som Sennheiser, Beyerdynamic osv. Men så koster de en brøkdel av prisen (har ikke sjekket prisen) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hold dere langt unna gamingmerkene. Lager bare dritten av hodetelefoner kontra de ordentlige merkene som Sennheiser, Beyerdynamic osv. Men så koster de en brøkdel av prisen (har ikke sjekket prisen) Nei. De modellene til de ordentlige merkene som koster like mye er bedre. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Vi får nå vente på kave og se Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hold dere langt unna gamingmerkene. Lager bare dritten av hodetelefoner kontra de ordentlige merkene som Sennheiser, Beyerdynamic osv. Vet at fleste "gaming" headsett som skullcandy o.l ikke er i toppen som beyer, sennheiser, akg osv. Men Roccat Kave har da også fått utrolig mye skryt av testere. Så hvis du ikke har noe motsigende/negativt å konkludere med om disse hodetelefonene så kan du heller bare la være å si noe. Endret 17. juli 2009 av Fikseren Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hatt Roccat Kave nå i 2 uker ca. og for ett headsett sier jeg bare! løp å kjøp. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Roccat Kave er utrolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå