creativ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Hei;). Jeg har en Acer Aspire 5100, så jeg lurte på om noen hadde giddet å finne litt opddateringer til. Denne er fra 2006 , så det er nesten bare ATI skjermortet jeg har oppdatert. Mer detaljert: Amd Turino 64 mobile technology MK-36 2GH , ATI Readon Express 1100, Windows XP Proffesional. Jeg trenger og oppdatere den, merker selv den begynner og blir tregere. plz; ) TAKK FOR HJELPEN PÅ FORHOND; ) Endret 3. mai 2009 av creativ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har du sjekket de CDene du fikk med maskinen? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Dermed må jeg gjenta spørsmålet mitt! Har du sjekket de CDene som fulgte med maskinen din? Lenke til kommentar
creativ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Dermed må jeg gjenta spørsmålet mitt!Har du sjekket de CDene som fulgte med maskinen din? Ja, den eneste cden jeg fikk med var en Norton Antivirus 2006, 60 dager prøverversjon:( Endret 3. mai 2009 av creativ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ingen operativsystem-CD? Og ingen driver CD? Og heller ingen anmodning til deg (vil normalt komme periodevis) om å lage CDer? Oppdateringer er et upresist ord. Er det snakk om oppdatering av BIOS? (produsent av hovedkort) Eller er det snakk om oppdatering av operativsystemet? (Microsoft, forutsetter gyldig lisens) Eller kan det være drivere (hovedkortsprodusent) eller annen installert software (programprodusent)? For enkelte nyere maskiner levert med Vista leverer ikke hovedkortprodusenten drivere for XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå