galaxy13 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen som vet hvordan denne båten sjøsettes fra tilhengeren? http://www.hood.de/xxlimage.cfm?imageID=15...mp;filetype=jpg Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har ikke peiling, men kanskje du kan kjøre hengeren ned i vannet og løsne stroppene, da flyter båten opp Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 .. og hengeren vil ødelegges. Hva med å få et lastebilfirma til å hjelpe? Vet ikke hvor mange fot det er snakk om da, men det går vell helt sikkert? Hvis ikke kan du høre med båtforeninger om de har anledning å ta den ut med kran Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det går helt fint å rygge med båthenger i sjø, dersom det ikke er lys på den. Har gjort dette selv flere ganger, og hengeren er ikke ødelagt. Er bare å spyle den GODT med ferskvann etterpå Men om jeg skulle sjøsatt den båten, ville jeg gjort det med en svingkran. Er noe spesiell kjøl på denne også Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Regner også med at det er bremser på en såpass stor henger. Hjullagre osv.. Har selv gjort dette før, men til slutt var det nok. Jeg ville prøvd å få tak i en lastebil med krane tenker jeg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 stemmer for kran jeg også. har aldri sett eller hørt om noen seilbåt bli sjøsatt fra en henger før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå