Sewero Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Den pc-en som ikke har nett har 2 nettverks tilkoblinger på HK, den med bare 1. Er det mulig da og sette inn et ekstra nettverks kort i den pc-en med og lage en "bru" over til å flytte filer på? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, eller kjøpe en switch , nett inn i swittchen og 2 ledninger ut (eller fler senere) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Problemet med den uten nett er at jeg ikke finner drivere som fungerer og den takler ikke min eksterne hdd, så får ikke flyttet så mange drivere over heller :/ Derfor jeg tenkte på en "bru" Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Betyr det at den ene PCene mangler drivere for b.a. nettverkskortet? I tilfelle vil alle løsninger som benytter seg av nettverkskortet feile. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Selvfølgelig *slår hue i veggen*. Var litt trøtt idag når jeg kom på det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva med å laste ned driverene på pc'en med nett. Legg de over på en CD eller minnepenn og installer de på andre maskinen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 CD-er er jeg tom for. Minnepennen er ødelagt. Eksterne harddisken finner ikke den andre pc-en.... Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Eksterne harddisken finner ikke den andre pc-en.... Eller motsatt. Her er det bare å komme seg til butikken, 16GB minnepenn til 200kr. 1GB tipper jeg du får kastet etter deg, eller får betalt for å ta imot. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Gidder ikke å bruke penger på noe jeg bare trenger en gang. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 CD-er er jeg tom for.Minnepennen er ødelagt. Eksterne harddisken finner ikke den andre pc-en.... Vel - noe av dette trenger du. Og du må nok bruke noe penger for å løse "problemet" ditt hvis du vil koble PCene sammen via nettverkskabel.. Evt. kan du låne av en kamerat. En annen metode vil være å ta ut harddisken i den PCen du skal flytte filer fra og montere den inn i den PCen du vil ha filene til. Dermed kan du håndtere den på samme måte som enhver annen harddisk. Men nå var det var ikke denne løsningen du spurte etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå