Mawrick Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fra en liten "roadtrip" i europa sommeren 2007 Lenke til kommentar
Tror Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Dette er et fantastisk byggverk som jeg håper å oppleve en gang! Når det gjelder bildet så sitter eksponeringen fint, og lyset er også bra. Jeg mener derimot du kunne fått mer ut av broen. Sånn som bildet er nå er det en intetsigende forgrunn, og alt for mye til venstre som ikke tillfører bildet noe. For å være enda litt mer pirkete vill jeg nok prøvd å unngå å få slutten på broen i senter av bildet. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Dette er et fantastisk byggverk som jeg håper å oppleve en gang! Når det gjelder bildet så sitter eksponeringen fint, og lyset er også bra. Jeg mener derimot du kunne fått mer ut av broen. Sånn som bildet er nå er det en intetsigende forgrunn, og alt for mye til venstre som ikke tillfører bildet noe. For å være enda litt mer pirkete vill jeg nok prøvd å unngå å få slutten på broen i senter av bildet. Takker for tilbakemeldingen, ser hva du mener med venstre siden, hadde egentlig ikke tenkt på det selv.... Absolutt å anbefale en tur dit, satser på det blir en tur til rundt om i europa neste år, så da blir det vel kanskje innom den igjen..... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Flott! Storslagent bilde med supre farger.. Forgrunnen kunne godt vært kortet inn litt.. Likte det godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå