altairz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg har albumet "Entropia" til Pain of salvation. Synes det er et utrolig bra album med genial musikk men jeg har ikke hørt noe særlig annet en akkurat det albumet. Noen som vil anbefale andre album fra dette bandet? Endret 3. mai 2009 av altairz Lenke til kommentar
underdark Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Alle er bra, men jeg vil spesielt trekke fram "Remedy Lane" som er en 6 - 7 år gammel skive. Utrolig bra skive! De er forøvrig like bra live, ikke gå glipp av dem hvis du har muligheten. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 The Perfect Element og Remedy Lane er to veldig gode album som ligner på Entropia. Mitt favorittalbum av POS er derimot BE, men det er ganske annerledes. Lenke til kommentar
altairz Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Alle er bra, men jeg vil spesielt trekke fram "Remedy Lane" som er en 6 - 7 år gammel skive. Utrolig bra skive! De er forøvrig like bra live, ikke gå glipp av dem hvis du har muligheten. Har hørt en del på Remedy lane nå, og den var jo utrolig bra Jeg må se de live en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå