thebull Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel, når jeg skal liksom være "kjærste" med noen liker jeg best at de er brunette, men hvis det bare er en morsom kveld på byen foretrekker jeg blondine Lenke til kommentar
Ramsey Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Enig. Cum 'n' Go - Blondine Stay 'n' Play - Brunette Lenke til kommentar
bollizz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Ok, jeg er ikke neger nei. Kall meg solariumbrun bare at jeg er slik naturlig. En mørkgyllen brunfarge, og ja jeg er norsk! Men jeg har jævli lyst på den blonde fargen til Victoria her; http://images.teamsugar.com/files/users/2/...07/Vbeckham.jpg jeg har sann sjokoladebrun hårfarge til vanlig! her er forresten ett bilde av meg: http://dump.no/files/8e2be751f604/l_25f172...4c80771a006.jpg Endret 3. mai 2009 av bollizz Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Synes du skal gjøre det, du har rette ansikstformen til det og ville kledd platinablondt. Er jo ikke verre enn å farge det tilbake om du missliker det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kjør på, blir du ikke fornøyd så farger du jo bare det tilbake. Svart hår passet deg veldig bra, så hvis blondt ikke går for deg så har du jo et annet alternativ Lenke til kommentar
neadii Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du vil nok kle brunfargen bedre i mine øyne. Lenke til kommentar
citadel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg syns platinablondt er oppskrytt tøv. Syns selv også det er stygt når jenter har så lyst hår at jeg kunne trodd det var hvitt. Brunt hår er utrolig sexy, og jeg ville stemt for at du beholder det. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blondt hår og blå øyne..... Dog finnes det mange hotte brunetter der ute og. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hold deg til brunette du platina bruker bare horer Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Fnys. Farg det akkurat som du vil, for min del syns jeg det høres tøft ut med kort, lyst hår på ei rocka jente. Du ser neppe ut som ei hore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå