Gjest Guest_hmm_* Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei! Er ei jente på 18 år snart som har en liten tanke da. Jeg er naturlig brunette, har ganske kort hår og mørkebrunt. Nå har jeg tenkt å bli helt platinablond og klippe meg sann Agyness Deyn lignende sveis. Kjærsten min er kjempe fan av den korte frisyren, men han synest det er mest sexy med mørke jenter. Jeg har så lyst å prøve ut å vere helt platina, men jeg vil at han skal synes jeg er attraktiv! Jeg er mørk i huden(dyp brunfarge altså) og mørkegrønne øyner og de fleste sier det kommer til å se helt mongo ut med blondt hår på meg, men det trokke jeg. Hva skal jeg gjøre, gå for platina eller bare vere brunette? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg tror du ville kledd platinablondt, lett! I hvert fall basert på det du beskriver her. Jeg synes også sånn frisyre passer best til blondt hår, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei! Er ei jente på 18 år snart som har en liten tanke da. Jeg er naturlig brunette, har ganske kort hår og mørkebrunt. Nå har jeg tenkt å bli helt platinablond og klippe meg sann Agyness Deyn lignende sveis. Kjærsten min er kjempe fan av den korte frisyren, men han synest det er mest sexy med mørke jenter. Jeg har så lyst å prøve ut å vere helt platina, men jeg vil at han skal synes jeg er attraktiv! Jeg er mørk i huden(dyp brunfarge altså) og mørkegrønne øyner og de fleste sier det kommer til å se helt mongo ut med blondt hår på meg, men det trokke jeg. Hva skal jeg gjøre, gå for platina eller bare vere brunette? Jeg vet JEG er svak for brunetter, spess hvis det sånn halvlangt ned til nakken, men jenta må passe til det, og det må være bra frisyre. Og platina er litt oppbrukt, synes du ikke? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Platina-blondt klarer jeg ikke å ta seriøst. Enda verre blir det om du er ganske brun i huden også. Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmm_* Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jeg har en ganske rocka stil.. altså, jeg er tynn, 170 og går mye i svart og mørke klær. Er veldig lei av det brune håret mitt, føler at øynene mine blir altfor lyse til mørkt hhår, så nå vil jeg prøve noe annet. Har litt samme ansikt som Ashlee Simpson sier mange. Jeg synest platinablondt er kult viss man har stilen Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Brune platina blonde jenter Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Brune platina blonde jenter Seriøst? Skulle gjerne sett et bilde. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kjære deg ! Kan si nå at jeg liker brunetter best ! Men blondiner er pene de og Det DUMMESTE du kan gjøre er å farge håret platina-blondt. Det er UMULIG å ta sånne jenter seriøst. Hvis du i tillegg smører på med masse sminke og brunkrem, settes du i bås med en gang. Et naturlig blondt hår er så mye penere enn platinablondt! Tipper det er mye lettere å få jobb og... Det er min mening. Ikke gjør som typen vill, det er ditt hår ! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 SOM SAGT: jeg har en ganske rocka stil.. altså, jeg er tynn, 170 og går mye i svart og mørke klær. Er veldig lei av det brune håret mitt, føler at øynene mine blir altfor lyse til mørkt hhår, så nå vil jeg prøve noe annet. Har litt samme ansikt som Ashlee Simpson sier mange. Jeg synest platinablondt er kult viss man har stilen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes ikke man skal velge utseende utifra hvilke fordommer samfunnet har mot forskjellige stiler. Om man skal unngå å ha blondt hår fordi man da ikke vil bli tatt seriøst, synes jeg det er flott at noen tør å gå foran og lede et korstog mot slike dumme holdninger. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes ikke man skal velge utseende utifra hvilke fordommer samfunnet har mot forskjellige stiler. Om man skal unngå å ha blondt hår fordi man da ikke vil bli tatt seriøst, synes jeg det er flott at noen tør å gå foran og lede et korstog mot slike dumme holdninger. Man skal ikke unngå å ha blondt hår, men er mye finere hvis man har naturlig blondt istedet for å farge det platinablondt. Sorry å måtte si det, men jeg har møtt altfor mange platinablonde jenter som ikke har mye på innsiden, til at jeg klarer å ikke sette dem i bås. Jeg vil si det ikke er jeg som er fordomsfull, "fordommene" jeg har fått er det de platinablonde jentene som står for. Kanskje lede et korstog mot dem, istedet for meg ? Hvis du har en rocka stil og mye sort tøy, er jo saken kanskje litt anderledes enn om du kjører "babe-stilen". Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jeg mener ærlig at det ikke passer med blondt hår og mørk hudfarge. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kanskje lede et korstog mot dem, istedet for meg ?Hvis du har en rocka stil og mye sort tøy, er jo saken kanskje litt anderledes enn om du kjører "babe-stilen". Næh. Leder ikke korstog mot deg, men mot fordommer, samme hvem de har bosatt seg i ^^ Men der har du nøkkelordet: Klær. Rocka stil gir jo et helt annet førsteinntrykk enn glamourmodellstil. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Farg håret og klipp deg slik, gadd ikke lese gjennom. Men gjør det, digger den sveisen. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Næh. Leder ikke korstog mot deg, men mot fordommer, samme hvem de har bosatt seg i ^^ Men der har du nøkkelordet: Klær. Rocka stil gir jo et helt annet førsteinntrykk enn glamourmodellstil. Jau sant nok, men som noen skrev er jo platina litt "oppbrukt". Tror helt ærlig ikke at gutter generelt liker platinablondt bedre enn "naturlig" blond-farge. Spess med mye svart tøy ser jeg for meg at det hele blir litt voldsomt. Farger man håret og ikke blir fornøyd ( eller kjæresten ikke blir fornøyd ), er det jo ikke værre enn at man farge det om igjen da Fordommer er forresten ikke bare negativt, ALLE har det i en eller annen form. Uansett hvem! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes hun skal prøve det, jeg. Og som freddy den feite sier, så er det ikke noe problem å farge så lyst hår, om man ikke blir fornøyd. Og hvem bryr seg om hva gutter generelt liker, så lenge man er happy selv? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes hun skal prøve det, jeg. Og som freddy den feite sier, så er det ikke noe problem å farge så lyst hår, om man ikke blir fornøyd. Og hvem bryr seg om hva gutter generelt liker, så lenge man er happy selv? Kom da med et godt forslag i kveld altså Men hun spurte jo om hva som var attraktivt, selv om du har et godt poeng... God natt PS, er ikke feit Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hehe, my bad, freddy. Tolket navnet ditt for fritt, skjønner jeg :b Moralen er: Farg det som du vil, drit i hva andre mener Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 TS: er du norsk-afrikaner slik som meg eller?? hvis det er tilfellet, ville ikke jeg ha anbefalt å farge håret platinablondt. Ville heller ha stripet håret med en mørk rødfarge. MEN Syns dette valget er HELT opp til deg. Mest sannsynlig så er det ingen her som har sett deg i levende live, så vi har egentlig ingenting vi skulle ha sagt.... Gjør det du vil føle deg mest komfortabel med, så får du heller drite i om du får litt kritikk i fra folk som ikke vet bedre.. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes ikke man skal velge utseende utifra hvilke fordommer samfunnet har mot forskjellige stiler. Om man skal unngå å ha blondt hår fordi man da ikke vil bli tatt seriøst, synes jeg det er flott at noen tør å gå foran og lede et korstog mot slike dumme holdninger. Jeg har fortsatt til å gode å møte ei smart platinablond jente, og da er min oppfattning ganske berettiget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå