hainsworth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hei Jeg har sett på en moped ( bilde nedenfor) å lurer på om det ville vert ett godt kjøp. Jeg skal kjøre originalt. Så lurer på om det er en jeg burde satse på, hvis ikke si hvorfor og gi meg eventuelle andre alternativer som ville vert et bedre kjøp. http://www.tinde.no/motorsykkel/derbi/send...romsdal/MC41195 Endret 2. mai 2009 av hainsworth Lenke til kommentar
hainsworth Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Er ikke en tråd nok? kanskje ikke, kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Litt stiv pris synes jeg da. Men ser ut som om han har tatt godt vare på den, ikke skrudd på den selv heller. Så da regner jeg med du slipper ødelagte skruer og greier som kan skje når en skrukåt 16åring har den. Du må prøve den før du kjøper. Derbi rister litt siden den ikke har balanse aksel, som am6 motorene har. Mener også at noen sier at setet er hardt, men skal ikke si noe sikkert da jeg ikke har kjørt en derbi. Hør med fyren om du ikke kan prute litt, selv om den er i veldig god stand. Det du kan nevne er vel at den er kjørt litt. Men er egentlig ikke et problem da moped deler er veldig billige i forhold til feks bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå