Gå til innhold

Clan Tag call of duty 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,hei!

Hvordan fungerer clan tagen i call of duty 4?

Ikke brukt den selv men tror hvis du og kamerater har samme clan tag så kommer dere på samme lag automatisk ved start av match.....tror også under search av spill at ditt clan tag blir prioritert dvs.....prøver å finne dine kamerater.

Sikkert andre her som kan utdype

Lenke til kommentar

Man kommer ikke på samme lag om man har samme clan tag, men det viser at du spiller sammen. Som regel inviterer du jo venner før du starter matchen og da kommer dere selvfølgelig på samme lag, og da kan dere jo ha samme clan tag, sånn at folk ser at dere spiller sammen da..

Lenke til kommentar
Man kommer ikke på samme lag om man har samme clan tag, men det viser at du spiller sammen. Som regel inviterer du jo venner før du starter matchen og da kommer dere selvfølgelig på samme lag, og da kan dere jo ha samme clan tag, sånn at folk ser at dere spiller sammen da..

Mener du at man kommer på samme lag hvis jeg inviterer en venn når jeg søker etter et spill?

Lenke til kommentar

Klantag.. er at du bruker klanen din sitt tag.

Jeg bruker [sR] fordi klanen min heter SuperiorReaction. Det har ingenting med å komme i samme party eller lag med kompisen din i public.

Kompiser bruker ofte samme klantag for å vise at de spiller sammen, men selve hensikten med klantag er å vise at du er i en klan.

Endret av Pilsebob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...