in-ura Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 hei har en et hovetkort av typen K7T Turbo2 og lurte på hvilken processor som er den beste til dette kortet? -Ser at det er et hovedkort med socket A -her er de processerne som MSI har prøvd, men lurer fortsatt på hvilken som er best... og er det noen som ikke står på listen som vil passe + være bedre? Lenke til kommentar
microne Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hvis du er ute etter å oppgradere ville jeg nok sett meg om etter Athlon XP 2800+, 3000+, eller 3200+. Selvom det må nesten sies at det er ikke veldig mange prosessorer til Socket A til salgs i dag. Endret 2. mai 2009 av microne Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg regner med at de det står 'NO' ved siden av ikke fungerer på ditt hovedkort, så AthlonXP 2600+ er den kraftigste prosessoren som støttes. AthlonXP -prosessorer er kun mulig å få tak i på bruktmarkede da det er mange år siden de gikk ut av produksjon. Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Selvom det må nesten sies at det er ikke veldig mange prosessorer til Socket A til salgs i dag. da vet vel du hvor jeg får kjøpt disse processorene du da? AthlonXP -prosessorer er kun mulig å få tak i på bruktmarkede da det er mange år siden de gikk ut av produksjon. ikke bra... Lenke til kommentar
microne Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sorry, blingsa litt der. Skulle åpenbart vært i seng. Selvfølgelig er det Athlon XP 2600+ som er den kraftigste du kan bruke til ditt hovedkort. Detta kan du finne enten på finn.no, eller kanskje på hw.no sitt bruktmarked. Eller ønsker du å handle fra andre land kan jo ebay være et sted å lete. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Den burde vært på museum for lenge siden, tipper du får en kraftigere pc på bruktmarkedet for halve prisen av en prosessor. Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 tror jeg stenger denne tråden jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå