troyka Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hei, vi er tre jenter som skal lage en reklame film.(vi går i 10.klasse) Vi skal reklamere for sjokoladen smil . Slagordet er "smart å dele" Vi trenger inspirasjon, hjelp og idear om hvilken sang vi kan bruke, hvordan reklamen skal være og alt dere kommer på. Har du noe, så sleng det inn her. Takk på forhand. (Jeg vet det sikkert er skrivefeil her) Endret 2. mai 2009 av troyka Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dette burde virkelig ikke være alt for vanskelig. Dere går på medier og kommunikasjon? Jeg vil anbefale å lage et tankekart med hva dere tenker rundt smil, og en rundt slagordet. Å skape en kort historie om at det er smart å dele burde ikke være alt for vanskelig. Oh, og siden jeg er gutt på internett er jeg nødt til å anbefale dere å ha på dere så lite klær som mulig. Lykke til! Lenke til kommentar
troyka Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Dette burde virkelig ikke være alt for vanskelig. Dere går på medier og kommunikasjon? Jeg vil anbefale å lage et tankekart med hva dere tenker rundt smil, og en rundt slagordet. Å skape en kort historie om at det er smart å dele burde ikke være alt for vanskelig. Oh, og siden jeg er gutt på internett er jeg nødt til å anbefale dere å ha på dere så lite klær som mulig. Lykke til! Vi går i 10.klasse. Men siden du sier det ikke burde være så alt for vanskelig har du noen idear til oss? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, jeg har kanskje noen idéer, men jeg vil heller at dere skal komme opp med noen selv. Jeg vil anbefale å lage en/noen enkle historier som bekrefter det at det er smart å dele. Dere har sett nok reklamefilmer, så dere vet hva meningen med de er. Av kameratips vil jeg si det enkle at du skal gå så nærme som mulig. Og ikke "kutt personer" med ledd. Lenke til kommentar
troyka Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Ja, jeg har kanskje noen idéer, men jeg vil heller at dere skal komme opp med noen selv. Jeg vil anbefale å lage en/noen enkle historier som bekrefter det at det er smart å dele. Dere har sett nok reklamefilmer, så dere vet hva meningen med de er. Av kameratips vil jeg si det enkle at du skal gå så nærme som mulig. Og ikke "kutt personer" med ledd. Ideen vår er at vi aller først skal vise frem sjokoladen på en måte, før de 3 vennene sett seg ned for å spise den. Etter at dei har spist den opp så finn en av de 3 vennene en ny sjokolade i lommen, som ho ikke vil dele med seg, så ho spring vekk. Da spring vennene etter hun fordi de har lyst på sjokolade. Derfor er det lurt å dele med seg. For å ikke få folk til å sprine etter seg. Kan du gi oss noen tips ut i frå dnoen tips ut i frå det, kanskje? Endret 2. mai 2009 av troyka Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ideen vår er at vi aller først skal vise frem sjokoladen på en måte, før de 3 vennene sett seg ned for å spise den. Etter at dei har spist den opp så finn en av de 3 vennene en ny sjokolade i lommen, som ho ikke vil dele med seg, så ho spring vekk. Da spring vennene etter hun fordi de har lyst på sjokolade. Derfor er det lurt å dele med seg. For å ikke få folk til å sprine etter seg. Kan du gi oss noen tips ut i frå dnoen tips ut i frå det, kanskje? Her er det mye bra. Dere viser at dere bygger reklamen opp mot slagordet deres og sjokoladen selv. Jeg skjønte dessverre ikke helt delen med at hun skulle løpe vekk. Jeg er enig i at det er godt med et komisk poeng i reklamen, men sånn du skrev det nå gjorde det ikke noe for meg. Det er mulig at det fungerer når dere visualiserer det, men det kan jeg ikke si noe på nå. Lenke til kommentar
troyka Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Nå har vi bestemt oss for hvordan vi skal ha filmen. Slagordet skal være " skapt til å deles" En jente sitter på en benk med smil sjokoladen i handa. Stirrerer lenge på sjokoladen. Hun knipser, en vennine dukker opp ved sien av hun. Hun knipser en gang til en annen vennine dukker opp. Dette gjør hun fordi hun vil dele sjokoladen med noen. De spiser sjokoladen opp. Jenta tar opp en ny sjokolade fra lommen ser på den og springer. De andre jentene springer etter hun. Og til slutt kommer det et bilde av sjokoladen. og så står det Skapt til å deles eller spise alene eller noe lignende. Har noen en idea om hvilken musikk vi kan ha eller noe vi kan endre på? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det høres ut som en god idé. Trivelig og morsom. Når det gjelder musikk vil jeg ikke si noe om det annet enn at det bør være glad og hyggelig musikk. Dere kan skrive ned noe musikk dere kan tenke dere, men jeg vil tro det er lettere å bestemme det når dere legger på musikken under redigeringen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) er i hvert fall en Smil reklame. Ikke at dere bør kopiere den da. Endret 3. mai 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå