Thomas. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 <script LANGUAGE="JavaScript"> var start=new Date(); start=Date.parse(start)/1000; var counts=120; function CountDown(){ var now=new Date(); now=Date.parse(now)/1000; var x=parseInt(counts-(now-start),10); if(document.form1){document.form1.clock.value = x;} if(x>0){ timerID=setTimeout("CountDown()", 100) }else{ location.href="./" } } </script> <script LANGUAGE="JavaScript"> window.setTimeout('CountDown()',100); </script> <FORM NAME="form1"> You are being redirected in <INPUT TYPE="text" NAME="clock"> seconds. </FORM> Dette er en kode jeg fant på nettet, som teller ned antall sekunder. Men jeg vil ikke skrive <INPUT TYPE="text" NAME="clock">. Jeg vil heller skrive: <span id="clock"></span> istedenfor. Hvordan skal jeg endre koden over, for å få til det? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Flere måter å gjøre det på, med innerhtml blir det enklest. if(document.form1){document.form1.clock.value = x;} blir var el=document.getElementById("clock"); if(el) { el.innerHTML = x; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå