Kloever Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Verken VirtualDub eller Windows Movie Maker vil akseptere filtypen. Noen andre gratis programmer som vil? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vob er det samme som mpg, så du kan jo prøve å endre filendelse? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Holdt på og leite meg tullat etter program som ville ta vob filer. Det jeg endte opp med var magix movie edition 14 til 600kr... Så følger med på hva som finnes, men fikk ikke noen gratis alternativer da jeg leitet og hørte her.. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Vob er det samme som mpg, så du kan jo prøve å endre filendelse? Hvordan? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Finn filen i Windows utforsker og høyreklikk på den og velg Gi nytt navn. Bytt ut .vob med .mpg - foutsetter at du har konfigurert utforskeren så den viser filendelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå