Nebuchadnezzar Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ulver er ikke Death Ulver sine svartmetal plater bruker ikke synth Ulver har brutale og tekniske riff med rytmer. Synth død metal = Q.E.D Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 liker dette coveret: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Ulver har brutale og tekniske riff med rytmer. ...wat. Rytmer? Ja. Brutale? wat? Endret 24. mai 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ulver har brutale og tekniske riff med rytmer. ...wat. Rytmer? Ja. Brutale? wat? Black metal delen av Ulver har det... Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er bm-Ulver jeg tenker på og. Vil ikke kalle de riffene brutale. Ikke på Nattens Madrigal og hvertfall ikke på Bergtatt. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Riffene til Ulver er vel relativt brutale til å være black? Endret 30. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Over til Death igjen... Hvilket band blir sett på som det største Death Metal bandet? En i klassen min og jeg hadde en liten diskusjon om dette, men kom aldri frem til noe spesifikt band. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har selv et inntrykk av at Cannibal Corpse er det "største" death metal bandet. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gjennom mine øyne var Death det største Death metal bandet helt til de splitta pga Chuck. For meg er Behemoth det største Blackened Death Metal bandet, om ikke det største Death Metal bandet. Personlige meninger ute å går da så klart. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Death og Cannibal Corpse var faktisk to av de vi mente kunne være det største. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Se filmen hos Youtube Hva syns melodeath-folket? Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Se filmen hos Youtube Hva syns melodeath-folket? Likte ikke helt introen og riffene/soloene i sangen. Men, men. Smak og behag! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Se filmen hos Youtube Hva syns melodeath-folket? Ikke helt min greie. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Death og Cannibal Corpse var faktisk to av de vi mente kunne være det største. Vil tro det er flere som har hørt om Cannibal Corpse, og de har sikkert større fanbase liksom, men Death kommer hvertfall til å være det største i mine øyne. Riffene til Ulver er vel relativt brutale til å være black? Nja, vet ikke om jeg vil kalle riffene i seg selv så brutale, men det er jo ganske mye distortion da Endret 30. mai 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Riffene til Ulver er vel relativt brutale til å være black? Nja, vet ikke om jeg vil kalle riffene i seg selv så brutale, men det er jo ganske mye distortion da Det er mulig. Men hør sangen Carnal Malefactor av Deathspell Omega(Den, fordi jeg hører på den nå. Og er et godt eksempel på bm med ikke fullt så brutale riff.). I forhold til den er Ulver ganske brutale? Endret 30. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Riffene til Ulver er vel relativt brutale til å være black? Nja, vet ikke om jeg vil kalle riffene i seg selv så brutale, men det er jo ganske mye distortion da Det er mulig. Men hør sangen Carnal Malefactor av Deathspell Omega(Den, fordi jeg hører på den nå. Og er et godt eksempel på bm med ikke fullt så brutale riff.). I forhold til den er Ulver ganske brutale? Ah, den sangen er digg Men ja, er vel litt enig med deg. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Abruptum er vel et av de bm bandene som er mest brutale? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 De har jeg ikke hørt noe av, så de kan jeg ikke uttale meg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå