Gå til innhold

Death Metal undersjangerne.

Tveity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjennom mine øyne var Death det største Death metal bandet helt til de splitta pga Chuck.

For meg er Behemoth det største Blackened Death Metal bandet, om ikke det største Death Metal bandet.

Personlige meninger ute å går da så klart. :)

Lenke til kommentar
Death og Cannibal Corpse var faktisk to av de vi mente kunne være det største.

Vil tro det er flere som har hørt om Cannibal Corpse, og de har sikkert større fanbase liksom, men Death kommer hvertfall til å være det største i mine øyne.

Riffene til Ulver er vel relativt brutale til å være black?

Nja, vet ikke om jeg vil kalle riffene i seg selv så brutale, men det er jo ganske mye distortion da :p

Endret av Bob Dick
Lenke til kommentar

Nja, vet ikke om jeg vil kalle riffene i seg selv så brutale, men det er jo ganske mye distortion da :p

Det er mulig. Men hør sangen Carnal Malefactor av Deathspell Omega(Den, fordi jeg hører på den nå. :p Og er et godt eksempel på bm med ikke fullt så brutale riff.). I forhold til den er Ulver ganske brutale?

Endret av Osecia
Lenke til kommentar

Det er mulig. Men hør sangen Carnal Malefactor av Deathspell Omega(Den, fordi jeg hører på den nå. :p Og er et godt eksempel på bm med ikke fullt så brutale riff.). I forhold til den er Ulver ganske brutale?

Ah, den sangen er digg :) Men ja, er vel litt enig med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...