Gå til innhold

Death Metal undersjangerne.

Tveity

Anbefalte innlegg

Lurte også litt på den der. I Arcturus og Satyricon er det litt synt, DHG har jeg ikke hørt nokk til å utale meg om. Men jeg har ikke hørt pop og synth i Ulver.

Litt synth?

Har du virkeligt hørt ulver.

Kan legge til at de har kasse gitar og.

Hva faen blir det neste,?

fuglesang?

Ja jeg har hørt Ulver. Det er brukt piano på Bergtatt og Vargnatt. Men det er det nærmeste du kommer synth i Ulver, hvis du ser bort fra det datalagde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0
Lurte også litt på den der. I Arcturus og Satyricon er det litt synt, DHG har jeg ikke hørt nokk til å utale meg om. Men jeg har ikke hørt pop og synth i Ulver.

Litt synth?

fuglesang?

Ja jeg har hørt Ulver. Det er brukt piano på Bergtatt og Vargnatt. Men det er det nærmeste du kommer synth i Ulver, hvis du ser bort fra det datalagde.

Vel.. det datalagde kan og lage synthlyd .

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale Eventide, svensk melodeath (doh), bare ... ikke dårlig :p Nokså underground.

http://www.eventideweb.com/audio.htm

Anbefaler Standards of Rebellion, Confinement, The Skeleton who sold its skin og Killing what can't be handled. De to siste kan lastes ned gratis på hjemmesia deres :p

EDIT: Fra det gamle er Thoughts Astray fantastisk :p

Endret av TheMaister
Lenke til kommentar
Litt synth?

fuglesang?

Å herregud..

Vel.. det datalagde kan og lage synthlyd .

Altså. Er du idiot eller? Jeg håper du er klar over at det er et jævlig stort spenn i sjangrer mellom f.eks. Bergtatt og Perdition City? Det du refererer til går jo ikke under metall-sjangeren i det heletatt!

Lenke til kommentar

Litt synth?

fuglesang?

Omg.

Og for å nevne det, så er ikke de albumene Ulver har synth på BM.

Har du virkelig hørt Ulver?

post-185147-1242754270_thumb.jpg

Endret av Osecia
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Litt synth?

fuglesang?

Omg.

Og for å nevne det, så er ikke de albumene Ulver har synth på BM.

Har du virkelig hørt Ulver?

Vel... hvem faen bryr seg når vi har brutal death metal?

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Hvem faen bryr seg om deg når du ikke har peiling?

Jeg er jævlig glad i teknisk shit. Finnes ikke fetere enn brutale riff med fete rytmer og tidssignaturer.

Kloke ord! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Jeg er jævlig glad i teknisk shit. Finnes ikke fetere enn brutale riff med fete rytmer og tidssignaturer.

Åja?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Åja, for Ulver har vel mye av det?

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0
Åja, for Ulver har vel mye av det?

Nei. Hva er poenget ditt?

Poenget mitt er at du sier at jeg ikke har peiling og etterpå så sier du at du liker teknisk shit.

Brutale riff osv .

Når jeg ser på profilen (Last fm) så virket det som om det var bare noe du sa på faen.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at du sier at jeg ikke har peiling og etterpå så sier du at du liker teknisk shit.

Brutale riff osv .

Når jeg ser på profilen (Last fm) så virket det som om det var bare noe du sa på faen.

Jeg tror mange her har fått et inntrykk av at du tror du vet mer enn du egentlig gjør.

Og hva er galt med at jeg liker tekniske riff og rytmer? Og om det var løgn, hva har det med noe som helst å gjøre?

Har du hørt gjennom alt jeg hører på?

Lenke til kommentar

Brutale riff osv .

Jeg tror mange her har fått et inntrykk av at du tror du vet mer enn du egentlig gjør.

Og hva er galt med at jeg liker tekniske riff og rytmer? Og om det var løgn, hva har det med noe som helst å gjøre?

Har du hørt gjennom alt jeg hører på?

Veldig enig i det. Det er utrolig mye bra som har tekniske riff og rytmer. Det var en genistrek å blande de sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...