Ijurichi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva tror du jeg vil kunne selge 6 the sims2 spill får på finn.no elns Brukt dem helt vanlig liksom xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) 300kr totalt hadde vel passet seg, tviler på at noen vil gi mer. Du kunne jo prøvd deg litt høyere, bare for å se. Endret 2. mai 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 du får vel 30% på gamestop.. eller? Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 du får vel 30% på gamestop.. eller? Dem kjøper ikke pc spill pga cd key... vært og spørt:p Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 De kjøper ikke spill? "vi kjøper dine spill" er omtrent det eneste som står på kviteringen jeg fikk i dag etter å ha kjøpt riddick assault on dark athena.. Så vidt jeg vet trenger du vel cda for å spille sims 2?, og cd keyen sjekkes jo ikke online.. så skjønner ikke hva de gnaler om..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 De kjøper ikke spill? "vi kjøper dine spill" er omtrent det eneste som står på kviteringen jeg fikk i dag etter å ha kjøpt riddick assault on dark athena.. Så vidt jeg vet trenger du vel cda for å spille sims 2?, og cd keyen sjekkes jo ikke online.. så skjønner ikke hva de gnaler om..? men cdkeyen kan være registrert på tidligere eier. og en omregistrering på spill er vel ikke mulig Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 De tar aldri i mot pc-spill, bare konsollspill. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 offtopic: jeg har installert assault on dark athena på min laptop, gikk helt fint, men når jeg skulle på min stasjonær.. så ble det masse tull med cd- key? aktivering tar en evighet.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Med tanke på Sims 3 snart kommer tviler jeg på at du får så særlig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå