Gå til innhold

Dårligste serie på TV for øyeblikket

Stonescream

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Først kuttet TV2 Babylon 5, så kuttet de Star Trek TNG, så kuttet de Futurama, og nå har fanden klype meg TV3 , nesten, kuttet Simpson. ALT annet er søppel.?

Takke meg til for at noen gir disse tinga ut på DVD, mager trøst, men dog

Lenke til kommentar

Først kuttet TV2 Babylon 5, så kuttet de Star Trek TNG, så kuttet de Futurama, og nå har fanden klype meg TV3 , nesten, kuttet Simpson. ALT annet er søppel.?

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Den dårligeste serien på Norsk TV er uten tvil Hotel Cæsar (eller nå hva det heter)

Ellers begynner jeg å bli lei av at Norge ligger så lange bak alle andre land når det gjelder filmer og serier.

Ta f.eks England. De kjørte for ca. 1 mnd. siden den 3'DJE REPRISEN av Friends ses. 8. og alle Futurama episodene er sendt (Norge mangler 1 sesong (sikkert flere, da det sikkert er laget flere...)

Jeg snakket med en som bor i India, der sendes Return of the Mummy, swordfish, matrix osv. på TV!!!!!!!!!!! GRATIS!!!

Hvorfor kan ikke ett av verdens rikeste land sende litt flere serier?

Hvorfor kan ikke NRK kutte ut OL visningene som begynner nå med friends, futurama og x-files episoder?

btw. ser ut som x-files også har sluttet nå :sad:

Mvh

Allyse

Lenke til kommentar

TV2's nettside: "TV 2 har kjøpt rettighetene til den nyeste Star Trek-serien, Star Trek Voyager. Det er ennå ikke klart når denne serien kommer på luften."

Aaaaaaaahhhhhh! Den som venter på noe godt...

Dårligste serien på TV? Kan jeg si TV2-nyhetene?

Hva med den dårligste TV-serieMUSIKKEN: Zuma - Joy in the city!!!!! Aaargh, kan noen stappe en sokk i det der gnålegapet?!?!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

On 2002-02-09 03:40, Crywolfuhuu skrev:

TV2's nettside: "TV 2 har kjøpt rettighetene til den nyeste Star Trek-serien, Star Trek Voyager. Det er ennå ikke klart når denne serien kommer på luften."

Aaaaaaaahhhhhh! Den som venter på noe godt...

Dårligste serien på TV? Kan jeg si TV2-nyhetene?

Hva med den dårligste TV-serieMUSIKKEN: Zuma - Joy in the city!!!!! Aaargh, kan noen stappe en sokk i det der gnålegapet?!?!

Vel, den nyeste Star-Trek-serien heter Enterprise.

[ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-02-19 22:10 ]

Lenke til kommentar

For min del syntes jeg at det var så mye som sugde på Tv'en at jeg rett og slett kasta tv'en...hehe..Det var vel etter det jeg begynte med data..men dette er jo flere år siden nå..men nå har jeg faktisk hatt tv'en frem en måneds tid, men det er like ille nå, om ikke værre.

Lenke til kommentar

Det er jo så vannvittig mye søppel på tv'n for tiden at det er vanskelig å skille noe ut ifra det andre, men allikevel her er noen eksempler :

Hotell Cæsar

Kråkeslottet

Ricky Lake

Det var det jeg kom på....Ser ikke så mye på tv...sitter heller foran pc'n ! Det er selvfølgelig masse annet dårlige greier, men det er sånn som jeg ikke husker/tenker på.

Favoritter :

Akkurat nå : OL - der de norske har medaljemuligheter.

Ellers:

TV 2 hjelper deg.

Newton

Ok, da jeg ser på enkelte dårlige Amerikanske komedie-serier............

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dritt på TV:

Passions på TV2

Ally McBeal på TV2

En annen verden på TV2

Home and Away på TV2

Alt av skøyter, ski og i det hele tatt snøsport.

Tabloid, Holmgang og slike debatter på TV2

Å lol.. Grøsserne på TV2, haha latterligt :smile:

osv..

Bra på TV:

Bonanza på TV2 (det ruuler, spessielt Hoss)

Friends på TV2

Pizzagjengen på TV2

Kongen av queens på TV2

Topp 20 på NRK

osv..

Alt i alt, mye mer dritt på tv'n enn bra på tv'n.

Lenke til kommentar

Rette posten på rette plassen :smile: (søppelTV)

ja TV 2 er jo bare blitt søppel ettervært , de driver og sende masse kjedelige såpeopraer for gamle kjæringer.

Alt av spenning og action/thrillere/grøss/siencefiction er jo borte :sad:

Nei jeg har ingen "dårligste" serie på tv, jeg syntes alle disse seriene nå for tiden er samme søpla :sad:

[ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-04 16:47 ]

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...