Stonescream Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Har valgt den dårligste serien som går på TV for øyeblikket Cleopatra 2525!! En så sinnsyk rævva serie skal du leite lenge etter altså. 5 minutt var meir en nok! Nei takke meg til Stargate, Andromeda og Gode gamle Babylon 5 og til nød Crusade Lenke til kommentar
krille Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Først kuttet TV2 Babylon 5, så kuttet de Star Trek TNG, så kuttet de Futurama, og nå har fanden klype meg TV3 , nesten, kuttet Simpson. ALT annet er søppel.? Takke meg til for at noen gir disse tinga ut på DVD, mager trøst, men dog Lenke til kommentar
krille Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Først kuttet TV2 Babylon 5, så kuttet de Star Trek TNG, så kuttet de Futurama, og nå har fanden klype meg TV3 , nesten, kuttet Simpson. ALT annet er søppel.? Takke meg til for at noen gir disse tinga ut på DVD, mager trøst, men dog Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 dårligste serie: reklamen mellom nyhetene-været-sporten. 5 minutters værmelding og de klarer å presse inn 10minutter reklame!!! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Den dårligeste serien på Norsk TV er uten tvil Hotel Cæsar (eller nå hva det heter) Ellers begynner jeg å bli lei av at Norge ligger så lange bak alle andre land når det gjelder filmer og serier. Ta f.eks England. De kjørte for ca. 1 mnd. siden den 3'DJE REPRISEN av Friends ses. 8. og alle Futurama episodene er sendt (Norge mangler 1 sesong (sikkert flere, da det sikkert er laget flere...) Jeg snakket med en som bor i India, der sendes Return of the Mummy, swordfish, matrix osv. på TV!!!!!!!!!!! GRATIS!!! Hvorfor kan ikke ett av verdens rikeste land sende litt flere serier? Hvorfor kan ikke NRK kutte ut OL visningene som begynner nå med friends, futurama og x-files episoder? btw. ser ut som x-files også har sluttet nå :sad: Mvh Allyse Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 En ting til: her kan du lese når de neste seriene kommer, og hvor mange som er kjøpt inn: http://www.tv2.no/program/programside/fram...469&xFarge=roed Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 vi har jo walker texas ranger ennå da så slutt og klag....chuck norris er bare best da Lenke til kommentar
Crywolfuhuu Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 TV2's nettside: "TV 2 har kjøpt rettighetene til den nyeste Star Trek-serien, Star Trek Voyager. Det er ennå ikke klart når denne serien kommer på luften." Aaaaaaaahhhhhh! Den som venter på noe godt... Dårligste serien på TV? Kan jeg si TV2-nyhetene? Hva med den dårligste TV-serieMUSIKKEN: Zuma - Joy in the city!!!!! Aaargh, kan noen stappe en sokk i det der gnålegapet?!?! Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 cleopatra og texas ranger burde være forbudt og sende...vi lever i et info samfunn som bombarderer oss med info og søppel fra alle kanter,MEN når jeg ser cleo og chuckern da kjenner jeg at villdyret våkner..trangen til og .... :wink: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 03:40, Crywolfuhuu skrev:TV2's nettside: "TV 2 har kjøpt rettighetene til den nyeste Star Trek-serien, Star Trek Voyager. Det er ennå ikke klart når denne serien kommer på luften."Aaaaaaaahhhhhh! Den som venter på noe godt...Dårligste serien på TV? Kan jeg si TV2-nyhetene?Hva med den dårligste TV-serieMUSIKKEN: Zuma - Joy in the city!!!!! Aaargh, kan noen stappe en sokk i det der gnålegapet?!?! Vel, den nyeste Star-Trek-serien heter Enterprise. [ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-02-19 22:10 ] Lenke til kommentar
godZtian Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Cleopatra 2525 søkker skikkelig... Men den andre serien som sendes i Back2Back Action eller hva det heter... JAck of all trades er drit rå!!! Spesielt hu dama som jobber med han Jack er vanvittig pen! Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 For min del syntes jeg at det var så mye som sugde på Tv'en at jeg rett og slett kasta tv'en...hehe..Det var vel etter det jeg begynte med data..men dette er jo flere år siden nå..men nå har jeg faktisk hatt tv'en frem en måneds tid, men det er like ille nå, om ikke værre. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Det er jo så vannvittig mye søppel på tv'n for tiden at det er vanskelig å skille noe ut ifra det andre, men allikevel her er noen eksempler : Hotell Cæsar Kråkeslottet Ricky Lake Det var det jeg kom på....Ser ikke så mye på tv...sitter heller foran pc'n ! Det er selvfølgelig masse annet dårlige greier, men det er sånn som jeg ikke husker/tenker på. Favoritter : Akkurat nå : OL - der de norske har medaljemuligheter. Ellers: TV 2 hjelper deg. Newton Ok, da jeg ser på enkelte dårlige Amerikanske komedie-serier............ Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Det dårligste må være Ricki lake!! Feite negere som skjeller hverandre ut hele tida :smile: Big brother på en go annenplass Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 JEG VIL AT TV2 SKAL SENDE ENTERPRISE NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ (sorry for caps der ass) Jeg bare elsker den serien !!! har alle EP PS: mest ræva serie nå er Big brother!!(why bother?) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 PS: Gene Roddenberry er GUD!!!!!!! Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Dritt på TV: Passions på TV2 Ally McBeal på TV2 En annen verden på TV2 Home and Away på TV2 Alt av skøyter, ski og i det hele tatt snøsport. Tabloid, Holmgang og slike debatter på TV2 Å lol.. Grøsserne på TV2, haha latterligt :smile: osv.. Bra på TV: Bonanza på TV2 (det ruuler, spessielt Hoss) Friends på TV2 Pizzagjengen på TV2 Kongen av queens på TV2 Topp 20 på NRK osv.. Alt i alt, mye mer dritt på tv'n enn bra på tv'n. Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Rette posten på rette plassen :smile: (søppelTV) ja TV 2 er jo bare blitt søppel ettervært , de driver og sende masse kjedelige såpeopraer for gamle kjæringer. Alt av spenning og action/thrillere/grøss/siencefiction er jo borte :sad: Nei jeg har ingen "dårligste" serie på tv, jeg syntes alle disse seriene nå for tiden er samme søpla :sad: [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-04 16:47 ] Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 hehe nå er heldigvis big-brother over da slik at vi kan kose oss med sommer-tv :smile: mvh nerd-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå