mosle Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Heisann, jeg skal selge pc'n min, og da tenkte jeg at jeg skulle resette vista, men problemet er at jeg mangler cd'n som fulgte med. Noen som vet andre måter å gjøre det på ? Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Om PC'en har en egen partisjon for slike situasjoner (som HP og lignende storfabrikanter, sjeldent på stasjonære) så er det bare å trykke F10 under oppstarten så er maskinen 2 år yngre igjen Lenke til kommentar
mosle Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 er en hp tx1000 Når jeg trykker f10 så kommer det opp en meny, hva skal jeg velge her ? Vil ikke fucke opp noe Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du skal velge Avanserte innstillinger (eller noe sånt)>..."Microsoft Systemgjennoppretning"...(tror jeg, har gjort dette to ganger før). Da skal det stå at når du trykker videre er det vil alt settes tilbake til fabrikkstandard om du ikke har fått beskjed om dette fra før av. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 hmm... finner ingenting som ligner. har sett gjennom hele menyen. Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Prøv forskjellige F-knapper. Gå på Datamaskin. Der skal det være en disk som heter HP_Recovery (E:). Har du ikke denne har du ikke gjennoppretningspartisjonen. Du kan jo formatere disken fullstendig og kjøpe et nytt OS (64-bit f.eks) og så ta litt ekstra for den men det blir vel dyrere uansett Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 HP maskiner bruker normalt F11 til systemrecovery. Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 HP maskiner bruker normalt F11 til systemrecovery. Ahh...da var det kanskje der jeg tok feil da Beklager Lenke til kommentar
mosle Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, der var pc'n resatt takk for hjelpen. For de som lurer var det f11 Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bare hyggelig Trykk på "Løst"-knappen øverst om problemet er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå