Snapp16 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei! Jeg er, osm dere sikkert ser, 16 år. Jeg og ei venninne har lyst til å reise en plass i sommer, må ikke være utenlands. Men vi vet ikke helt hvor vi vil, hvor det er greit å være. Vi er ikke akkurat "partyløver", vi liker å slappe av, snakke kose oss, ut å spise osvosv. Så det hadde vært topp om du hadde sendt meg forslag til plasser vi kan reise, gjerne med hotellnavn også, og det må ikke være veldig dyrt, vi er tross alt bare små studenter =P Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg å vennen min levde på feriehuset vårt i 3 dager alene. Har dere hytte eller noe kan dere jo besøke det alene Lenke til kommentar
Snapp16 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 nei, desverre, ingen av oss har hytte, ellers hadde et vært topp å bodd der alene!! =) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor i Norge kommer dere fra? Om dere ikke er ofte i Oslo, så er jo det en fin plass å dra til på sommeren. Perminalen Hotell som ligger i Øvre Slottsgt er et rimelig og greit hotell, med god belligenhet i Oslo Sentrum. Om dere vil reise utenlands, så er jo Newcastle i England et alternativ, evt. København. Lenke til kommentar
Snapp16 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Hmm.. ja.. gode forslag =) Bor i Sandnes nær Stvanger i Rogaland =P Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ta en tur til Bergen eller Oslo Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eventuellt ta turen over med danskebåten fra Egersund? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Reis til Edinburgh, Scotland. Jeg skal selv reise dit i sommer, jeg må ut med 1300 t/r. Lenke til kommentar
Snapp16 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Det var ikke gale med 1300 kr da =) Hmm... Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Mange gøyale europeiske byer som man kan fly til for en billig penge: Amsterdam, Praha, London, Krakow, Berlin ... Kanskje ikke så spennende siden dere bare er 16, men det er i hvert fall noen forslag. Ellers er jo Oslo og Bergen gøy, mye å finne på, i hvert fall bedre enn Sandnes. Lenke til kommentar
Snapp16 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 takk for forslag =) IKKE mobb Sandnes, Sandnes er perfekt og jeg kunne ikke bodd et bedre sted ;P Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva med å reise til Danmark? København eller en annen by. Det beste med Danmark er at det er 16 år på alkohol. Lenke til kommentar
kerti Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kristiansand under Quartfestivalen Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) skien er jo en perle, eller langesund kunne jo vært fint :] Endret 4. mai 2009 av tommy007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå