The Lama Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har nettopp fått ny maskin med Windows XP. Jeg har hørt at service pack 1 gjør at noen programmer går mye mye treigere, men burde jeg likevell innstalere det. :-? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Litt off topic, men hvorfor i all verden spør du om det på gamer-delen av forumet? Back to topic: Jeg tror dette bare gjelder noen. Eller det har jeg ihvertfall hørt. Jeg har installert SP1, og har ikke merket noen problemer. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Det er bare et fåtall som får problemer med at pc-en går tregere etter å ha installert SP1. Så d blir en egen vurdering; oppdatere å risikere at ting går tregere, eller la være å oppdatere å ha en del kjennte "bakveier" liggende åpne... Uanz så kan du fjerne sp1 om det skulle gå tregere hos deg... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har dere merket at CS slutter å funke med SP1 ?? Irriterende Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Trodde det gjaldt i hovedsak Pentium maskiner. Lenge leve AMD Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har SP1, har ikke merket noen problemer med treghet. Jeg kan derimot ha maskinen på i flere dager/uker (med vanlig aktivitet, før det faktisk krasjer el. Det er ganske bra. Men jeg har merket at CS ikke virker som det skal på xp, men jeg spiller det ikke lengre, så jeg bryr med ikke så lenge alt annet virker. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det er denne patchen som gjør Windows treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå