H1rik1 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei! Jeg har begynnt og trene på treningstudio, jeg trener 3-4 ganger i uken spiser banan før og etter trening, spiser alltid frokost, lunch og middag. har veldig lav bmi (for lav) er 17 år. Er ofte sluten etter jeg begynnteå trene! Hvordan burde jeg sette sammen et kosthold for å blir tykkere og ikke alltid være sulten? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kaloritett mat er nøtter, eks. cashew nøtter. ikke bare er det kaloritett, men det er meget sunt, søk på google på cashew nøtter så ser du. mandler er dog den beste allround nøtten du kan spise. du kan spise alle typer nøtter, den eneste nøtten man bør være varsom med er kokosnøtter, inneholder mye usunt fett. Men alt fra cashew nøtter, hasselnøtter, pistasjenøtter, mandler, peanøtter osv. peanøtter inneholder mye magnesium og b-vitamin. mange tar zma for å få disse mineralene + sink da. pistasjnøtter er godt egnet å spise i etterkant av en treningsøkt, inneholder endel kalium som kan hjelpe til å forebygge krampetendenser. Men mandler er en av de beste nøtter du kan spise, den inneholder omtrent litt av alt, vitaminer og mineraler og rikt på sunt fett. Ellers, hvis du ikke tar noe proteintilskudd, så drikk melk etter trening, gjerne havregryn med melk. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 du sier du har lav BMI og altid er sulten... hva er egnetlig problemstillingen din her? Spis, spis spis, så får du opp BMI`en din, selv om den ikke teller en dritt i normal sammenheng.. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 yeah, spis så mye du orker av gode matvarer så ordner det seg nok. ungdommer i utvikling trenger ofte mye mer mat enn voksne. spis til du blir mett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå