Gå til innhold

[Løst]Tips til god gamingmus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Razer Deathadder

Logitech G5. En klassiker. Utrolig bra.

Logitech G9

Roccat Kone

Razer Mamba

Razer Copperhead

De jeg kommer på i farta. Har ikke prøvd alle, men har hørt mye bra om de jeg nevnte. Har G5 og Roccat Kone som jeg er storfornøyd med.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Bare søk på de nevnte datamusene, og du finner masse info om det du søker på

hehe^^

ja, ja, ville jo bare vi litt om hvor dere kjøpte dem og sånn vettu :D

takk alikavel^^

pris klassen ligger på noe HELST under 500kr ;)

Lenke til kommentar
Trådstarter: Ettersom du har brukt "Løst" knappen; Hvilken mus ble det? :)

EDIT: Bare for og nevne det: Bruk Prisguide.hw.no viss du vil finne de beste prisene på forskjellige Hardware :)

tror jeg går for Logitech G5 eller Microsoft Intelli 3.0

er litt usikker.....xD

noen som kan gi tips om hvilken av disse jeg burde ta?

Lenke til kommentar

Spør om å prøve dem i butikken, om du ikke bestiller på nett. Om du bestiller på nett kan du uansett bare stikke på en butikk som selger slikt og spørre om å teste musene for å se åssen de passer til hånda di.

Lenke til kommentar
Jeg ville garantert gått for G5. Fantastisk mus. Veldig robust og god holdbarhet. Har hatt min siden 2007, og den funker fortsatt perfekt! :thumbup: Fantastisk til gaming også. (Selvfølgelig :p)

tror faktisk jeg går for Roccat kone gaming mus^^

Vil si det er et meget godt valg, i hvert fall til gaming :). Har musa selv, og den er fantastisk. Om jeg skal sammenligne G5 og Roccat Kone, så er jeg usikker. Men de ligger ganske likt. Men Roccat er mye tøffere, og har noen fler spesielle særegenskaper på lager :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg ville garantert gått for G5. Fantastisk mus. Veldig robust og god holdbarhet. Har hatt min siden 2007, og den funker fortsatt perfekt! :thumbup: Fantastisk til gaming også. (Selvfølgelig :p)

tror faktisk jeg går for Roccat kone gaming mus^^

Vil si det er et meget godt valg, i hvert fall til gaming :). Har musa selv, og den er fantastisk. Om jeg skal sammenligne G5 og Roccat Kone, så er jeg usikker. Men de ligger ganske likt. Men Roccat er mye tøffere, og har noen fler spesielle særegenskaper på lager :D

når du sier i "hvert fall til gaming",.... mener du kun til gaming,.. er den ikke god til noe anett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...