cola01 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) jeg ser etter en god gaming mus^^ pliis gi noen gode tips ikke skriv opp tips hvis det er for stor pris klasse Endret 18. mai 2009 av cola01 Emnetittel Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Razer Deathadder. Du har ikkje oppgitt noko prisklasse. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Razer Deathadder Logitech G5. En klassiker. Utrolig bra. Logitech G9 Roccat Kone Razer Mamba Razer Copperhead De jeg kommer på i farta. Har ikke prøvd alle, men har hørt mye bra om de jeg nevnte. Har G5 og Roccat Kone som jeg er storfornøyd med. Endret 2. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
neadii Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Logitech G3 (om den fortsatt selges) Logitech G9 G9 har jeg selv brukt i 2 år nå, den funker utrolig bra. Anbefaler ingen muser fra Razer. Derimot er tastaturene fra Razer å anbefale. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 kan jeg få linkene på disse musene eller? vet jo ikke hvor jeg burde se vettu^^ Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Logitech G5 funker topp enda ! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Logitech G3 Logitech G9 Bare google navnet på musa så finner du masse informasjon om dem. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bare søk på de nevnte datamusene, og du finner masse info om det du søker på Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Bare søk på de nevnte datamusene, og du finner masse info om det du søker på hehe^^ ja, ja, ville jo bare vi litt om hvor dere kjøpte dem og sånn vettu takk alikavel^^ pris klassen ligger på noe HELST under 500kr Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Microsoft Intelli 3.0 har blitt sett på som en "GOD" mus i mange herrens år nå. Gå for den eller SteelSeries Ikari optical, du! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Microsoft Intelli 3.0 er OK. Brukte den litt for moroskyld en stund. Trengte litt lenger tid enn vanlig på å venne meg til den. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Trådstarter: Ettersom du har brukt "Løst" knappen; Hvilken mus ble det? EDIT: Bare for og nevne det: Bruk Prisguide.hw.no viss du vil finne de beste prisene på forskjellige Hardware Endret 3. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Trådstarter: Ettersom du har brukt "Løst" knappen; Hvilken mus ble det? EDIT: Bare for og nevne det: Bruk Prisguide.hw.no viss du vil finne de beste prisene på forskjellige Hardware tror jeg går for Logitech G5 eller Microsoft Intelli 3.0 er litt usikker.....xD noen som kan gi tips om hvilken av disse jeg burde ta? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Spør om å prøve dem i butikken, om du ikke bestiller på nett. Om du bestiller på nett kan du uansett bare stikke på en butikk som selger slikt og spørre om å teste musene for å se åssen de passer til hånda di. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg ville garantert gått for G5. Fantastisk mus. Veldig robust og god holdbarhet. Har hatt min siden 2007, og den funker fortsatt perfekt! Fantastisk til gaming også. (Selvfølgelig ) Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ville garantert gått for G5. Fantastisk mus. Veldig robust og god holdbarhet. Har hatt min siden 2007, og den funker fortsatt perfekt! Fantastisk til gaming også. (Selvfølgelig ) tror faktisk jeg går for Roccat kone gaming mus^^ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg ville garantert gått for G5. Fantastisk mus. Veldig robust og god holdbarhet. Har hatt min siden 2007, og den funker fortsatt perfekt! Fantastisk til gaming også. (Selvfølgelig ) tror faktisk jeg går for Roccat kone gaming mus^^ Vil si det er et meget godt valg, i hvert fall til gaming . Har musa selv, og den er fantastisk. Om jeg skal sammenligne G5 og Roccat Kone, så er jeg usikker. Men de ligger ganske likt. Men Roccat er mye tøffere, og har noen fler spesielle særegenskaper på lager Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg ville garantert gått for G5. Fantastisk mus. Veldig robust og god holdbarhet. Har hatt min siden 2007, og den funker fortsatt perfekt! Fantastisk til gaming også. (Selvfølgelig ) tror faktisk jeg går for Roccat kone gaming mus^^ Vil si det er et meget godt valg, i hvert fall til gaming . Har musa selv, og den er fantastisk. Om jeg skal sammenligne G5 og Roccat Kone, så er jeg usikker. Men de ligger ganske likt. Men Roccat er mye tøffere, og har noen fler spesielle særegenskaper på lager når du sier i "hvert fall til gaming",.... mener du kun til gaming,.. er den ikke god til noe anett? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Både G5 og Kone kan jo selvfølgelig brukes til surfing på nett, og masse annet. Men tenkte mest på gaming. Siden de er kalt 'gaming mus'. Bruker G5 og Kone til alt jeg gjør på PC-en. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Både G5 og Kone kan jo selvfølgelig brukes til surfing på nett, og masse annet. Men tenkte mest på gaming. Siden de er kalt 'gaming mus'. Bruker G5 og Kone til alt jeg gjør på PC-en. okedoke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå