Gå til innhold

HTPC for blueray

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Eg skal bygge meg ein HTPC, der bruken skal hovudsakleg vere sjåing av blueray, surfing, sjå bilete og høyre på musikk. Det eg lurer på er kva slags komponentar eg burde gå for i følge mine kriterier, som er som følgjer:

1)Billig er bra, men det skal ikkje gå ut over kvaliteten.

2)Stillegåande(overlever litt støy, berre det ikkje overdøyver surroundanlegget!)

3)Støtte trueHD lyd, har 7.1 surround med (Onyko 606 forsterker - over hdmi pga bandbredde)

4)Full HD bilete(HDMI)

5)2 TB diskplass

6)Ikkje TV-sjåing, har dreambox til det.

7)Vil bruke trådlaust tastatur og mus

8)Flatliggande chassis, display eller tilkoblinger på framsida er ikkje nøvendig

9)Gigabit lan tilkobling

10)Noko eg har gløymt?

Eg har ingen problem med å bygge den sjølv, har berre ikkje haldt meg oppdatert på pc komponentmarknaden dei siste åra, så treng hjelp! :)

Mvh,

Pål

Endret av Speedy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du stasjonær i huset, ville heller hatt alt av media på den og streamet gjennom gigabit-nettverk. Kjøp kanskje heller en liten stille disk.

Hvilken prisklasse har du tenkt å legge deg på? Jeg ser også etter komponenter til HTPC, og har så langt kommet opp med dette oppsettet.

Kabinettet har store vifter som ikke bråker så veldig mye, og har veldig bra termiske egenskaper. Ser også veldig bra ut, og har fjernkontroll og display. Strømforsyningen er stillegående og har mer enn nok kraft. Hovedkortet har 9400 brikkesett og grafikk fra nvidia, som er veldig bra til å vise HD-materiell. Er en blueray-spiller med og en cpu-kjøler slik at cpuen blir kjølt og støynivået er på et veldig bra nivå.

Men du må gjerne høre på flere før du bestemmer deg :)

Edit:

Når det gjelder lydkort så har jeg ikke peiling, det får du høre med noen andre om.

Endret av intelli-musa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...