Gå til innhold

fikk 33k til konfen :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sett alle pengene i banken

lett mc er bullshit :)

Hvorfor er det bullshit?

det er piss og bruke 15-20 k på en lett mc han sannsynligvis er lei idet han kjøper seg en bil som er mye mer praktisk

lett mc må bytte deler, drivstoff, tipper han kommer til å bruke minst 10-15 tusen iløpet av to år på vedlikehold+drivstoff.

Lenke til kommentar
sett alle pengene i banken

lett mc er bullshit :)

Hvorfor er det bullshit?

det er piss og bruke 15-20 k på en lett mc han sannsynligvis er lei idet han kjøper seg en bil som er mye mer praktisk

lett mc må bytte deler, drivstoff, tipper han kommer til å bruke minst 10-15 tusen iløpet av to år på vedlikehold+drivstoff.

Vil ikke si det er piss, og vis du kjøper firetakt som både er billig og bruker nesten ikke bruker bensin,så blir det ikke så dyrt. pluss at firetakt nesten ikke trenger vdlikehold.

Kjøper man totakt så er dte selvfølgelig endel mer vedlikehold og bensinpriser, men fy faen så gøy det er. Du får også erfaring i og mekke på motor også:)

Lenke til kommentar

haha, det er noe av det mest latterlige punktet jeg har hørt. du vil for det første måtte bruke en del på drivstoff siden du kan sove en halvtime lenger som du sier, og muligheten du har da til å gjøre noe annet istedetfor time vil også være tilstede, så tror du kommer til å få skyhøyt fravær pluss at du mister konfpengene, men ditt valg, skal ikke stoppe deg:)

Lenke til kommentar

.....

Er du virkelig seriøs på alt det tullet du har servert i tråden her? solgte og brukte alt jeg hadde på ny lett-sykkel når jeg var 16, mye av pengene mine i de to neste årene gikk med på holde den strøken og betale forsikring, bensin osv, og jeg angrer ikke ett sekund! har så mange gode minner og fikk opplevd så mye pga den. Når jeg solgte den kunne jeg kjøpe meg en grom bil for pengene siden den nesten ikke hadde tapt seg i verdi tross at den var ny når jeg kjøpte den. Jeg sier go 125cc as, bare pass på at du ikke kjører deg ihjel for de går fælt med full trim, og man har litt å lære ang. konsekvenser når man er 16 :)

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

nå har jeg skaffet nokk penger til lett mc tror jeg :) har rett over 40k nå. solgte scooteren for 7500kr i går. regnesykket mitt er slik fåreløbig.

15k på lappen(har allerede brukt 3500kr så blir nokk ikke mer en 15k til)

ca 20k på lett mc

ca 5k på forsikkring, utstyr og div.

ganske grovt regnet. men kommer nokk til å få meg jobb snart evnt til høsten så blir kansje litt mer til lett mc.

blir morsomt :D noe som er relativt fornuftig å bruke konf pengene på værtfall. istede får å brenne dem på en pc,tv osv. div skit. eller drikke opp alt :lol:

vet om en som har brukte nesten alt på tobakk og alkohol og div skit :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...