theck1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Penger er ikke alt, vettu.Bullshit. Er ingenting som kan gjøre folk så lykkelig som penger. Da har du heldigvis til gode å oppleve det! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 skrives det sagt? sakt? er ikke så god på dette Sagt. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 skrives det sagt? sakt? er ikke så god på dette Det finnes nok nestan ikkje den personen i Noreg som nokon gong har sagt: Sagt Diverre er det sånn det skal bli skreve. Språkrådet okkar er jo så teite. Dei skal overhovudet ikkje tilpasse ritmålet til slik folk snakkar. Men on-topic: Ja ... Hm. Ein i den andre klassen fekk 75 tusen kronar til konfirmasjonen. Har nok ein samanheng med at han har mange i familien som bur nær han. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fikk 12,000. Syntes det var bra med penger jeg, skjønner meg ikke på dere som klager over å ha fått "bare" 20,000... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fikk 12,000. Syntes det var bra med penger jeg, skjønner meg ikke på dere som klager over å ha fått "bare" 20,000... Enig. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Fikk 12,000. Syntes det var bra med penger jeg, skjønner meg ikke på dere som klager over å ha fått "bare" 20,000... vis du sammenligner med gjennomsnittet så er det "bare" eller lite. Endret 2. juni 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Anders17 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg kjenner to stykker i samme familie som fikk over 500k hver. Hvis ikke det er sykt, så vet ikke jeg. Skjønner ikke åssen det er mulig å få så mye, må jo ha vært noe med arv eller noe. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 høres ut som løgn spør du meg. uansett kan de ikke bruke pengene før de blir 18 osv. Lenke til kommentar
Anders17 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er sant. Jeg tror de ikke kunne bruke pengene før de ble 18 som du sier. I tilegg tror jeg de måtte skatte noe av pengene selv om det var en gave. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fikk 12,000. Syntes det var bra med penger jeg, skjønner meg ikke på dere som klager over å ha fått "bare" 20,000... vis du sammenligner med gjennomsnittet så er det "bare" eller lite. Pff, hvis du bor i Vestkant-Oslo så... men jeg er ganske fornøyd med å ikke bo der for å være helt ærlig Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 er fra rogaland jeg Lenke til kommentar
B25S Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 er fra rogaland jeg Forskudd på arv er ikke unormalt Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Fikk ikke en dritt selv jeg, men siden jeg jobba og sparte kjøpte jeg meg ny NSR når jeg var 16 likevel da (måtte selge crossern min for å få råd da ) er det virkelig vanlig å få over 30 000? trodde de fleste besteforeldre var minstepansjonister. Tror jeg fikk en tusenlapp av dem Endret 4. juni 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 33k er ganske mye til konf. Jeg fikk 17k, som jeg synes var mye. Hadde forventet 9-12. En venn av meg fikk 40k + mac til 15k.... Men men, relativt sett er jeg heldig I guess Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 33k er en del ja. men folk får mye mer til konf nå en før virker det som. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lawl da, sier du det? Dudes, vi bor i Norge. Vi er heldige uansett om vi så hadde MISTET 20K. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Grats! Forresten; Care MC, Go PC! Fuck that, jeg brukte 20k på PC for konfirmasjonspengene, og jeg ANGRER! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Lawl da, sier du det? Dudes, vi bor i Norge. Vi er heldige uansett om vi så hadde MISTET 20K. var voldsomt så hissig du var da, ta deg en pære evnt en drue Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er bare lol og bruke opp masse titals tusen på PC. Tenk hvor mye morro du kan få for pengene.. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lawl da, sier du det? Dudes, vi bor i Norge. Vi er heldige uansett om vi så hadde MISTET 20K. var voldsomt så hissig du var da, ta deg en pære evnt en drue Ups, var ikke meningen å virke hissig det ble visst bare sånn. Fikk bare lyst til å si at vi er noen bortskjemte drittunger alle sammen, anyway Jeg skal ta med meg druer på eksamen i morgen da... det blir bra greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå