Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hvordan formaterer jeg pcen min?

Anbefalte innlegg

hei! pcen har begynt å klikke innemelom,så jeg har lyst til å formatere den. men så vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det og jeg kan ikke noe om pc, så hvis det er noe dere trenger mer info om eller svarer på spørsmålet så pliz ikke bruk avangsert dataspråk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har noe på pcen som heter recovery manager og er det noen som vet om det er det jeg kan bruke til å formatere pcen? og hvis ja. slipper jeg å ha en vista cd da?

takker :D

Det vil vel kanskje funke, men er du sikker på at ingen CDer fulgte med maskinen? hvis ikke så prøv å utforsk det der med recovery manager. hvis det er sånn at du må brenne ut en backup av systemet som er nå kan du få samme problemet.

Lenke til kommentar
ingen som vet? (jeg trenger hjelp)

Har du ikke Vista eller XP cd som fulgte med maskinen?

nei jeg finner vertfall ikke noe cd. og jeg er 99,9% sikker på at jeg ikke har kastet den(isåfal mistet den)

""" Det vil vel kanskje funke, men er du sikker på at ingen CDer fulgte med maskinen? hvis ikke så prøv å utforsk det der med recovery manager. hvis det er sånn at du må brenne ut en backup av systemet som er nå kan du få samme problemet."""

skal prøve å finne ut om det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...